fbpx

קורס מדריכי יוגה 200 שעות

קורס מדריכי יוגה 200 שעות מתאים לכל מי שנהנה לתרגל יוגה, ורוצה להפיץ את ההנאה שלו הלאה, למתרגלי יוגה אחרים. לעשות את המעבר מתלמיד למורה זה לא תמיד צעד פשוט, אבל עם הליווי המקצועי הנכון, גם אתם יכולים להיות מורי יוגה מוסמכים ולהעביר שיעורי יוגה לתלמידים בודדים וקבוצות.

מה לומדים בקורס?

קורס מדריכי יוגה 200 שעות הוא קורס בקצב מאוד גבוה. כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם, בניגוד לקורסים שנמשכים פרק זמן ארוך יותר, אם חייבים להספיק הכל ב- 200 שעות בלבד, חייבים להגביר הילוך ולהתקדם בקצב מהיר.

בקורס מורים ליוגה לומדים אסאנות (דיוק אסאנות, חקירת אסאנות מורכבות, הקניית מיומנויות ועוד), על הפילוסופיה שעומדת מאחורי תרגול יוגה בשיטות השונות ואיך לבצע נכון תרגילים שונים. כמו כן, הקורסים מקדישים תשומת לב רבה לתחום ההוראה, מה שלא בא בקלות לחלק מהמשתתפים. בניית מערך שיעור יוגה, עם אביזרים או בלי, לתלמידים ברמה מתקדמת או בסיסית – כל אלו משפיעים מאוד על דרך ההוראה ובסוף הקורס, המדריכים החדשים ידעו בדיוק איך להתנהל בכל אחד מהמצבים האלו וברבים אחרים.

מכללת Sports4all מזמינה אתכם להירשם לקורס לימודי יוגה מקצועי, מקיף ואיכותי, בהנחיית המדריכים הכי טובים במשק ועם תכנים ברמה גבוהה שמותאמים לעולם היוגה.

קורס מדריכי יוגה 200 שעות
מי מלמד בקורס מדריכי יוגה?

התשובה משתנה בין מוסד אחד לאחר, אבל בדרך כלל, קורס מורי יוגה אשטנגה מועבר על ידי מורה מנוסה, שמכיר היטב את התחום ויש לו ניסיון בהכשרת מדריכים חדשים. יותר מזה, יש קורסים שלא מסתמכים רק על מורה או מרצה אחד עבור כל הנושאים. במקרים כאלו, יכול להיות שתהיה לכם הזדמנות ללמוד ממומחים שונים בתחום היוגה, מה שללא ספק יעשיר את הידע המקצועי שלכם.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם