fbpx

קורס מדריכי נינג'ה

נפתחה ההרשמה !

הקורס המקצועי והמקיף ביותר בישראל להכשרת מדריכי נינג׳ה בהובלתו של גיל מרנץ זוכה נינג׳ה ישראל ויו״ר הועדה המקצועית של ארגון הנינג׳ה בישראל. הקורס מוכר ונבנה ביחד עם ארגון הנינג׳ה בישראל על מנת שמדריכים ילמדו להדריך ולאמן את המתאמנים בענף הספורט ההולך וגדל ברמה הגבוהה ביותר שיש. בקורס יוכשרו מדריכים ללמד ילדים, בני נוער ובוגרים את כל הכלים המעשים והתיאורטים שמרכיבים את עולם הנינג׳ה. איך להדריך שיעורי קבוצות גדולים, חוגי ילדים ואימונים אישיים בתחום הנינג׳ה, בניית תוכניות אימונים ובניית מסלולים.
איך להפוך מתאמן לספורטאי הישגי ואיך לאמן ולהפעיל מתחם נינג׳ה ברמה הגבוהה ביותר.
כמו כן ויקבלו שיעורי ההעשרה בתחום פסיכולגיית הספורט ובתחום ההתנהלות כלכלית.

מגיל 16
נסיון באימון נינג׳ה שנה לפחות
אישור רפואי

sports4all - לימודי תזונאית

רכזת הקורס: אלה בן

מנחה הקורס : גיל מרנץ
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
נינג'ה הוא ספורט שדורש יכולות פיזיות גבוהות, כולל גמישות, זריזות וכוח, על מנת להשלים מסלול מכשולים. אימוני נינג'ה הפכו להיות פופולריים מאוד בשנים האחרונות בקרב ילדים ובני נוער, אבל לא רק. יש הרבה מבוגרים שמתעניינים באימוני נינג'ה, שידועים בתור אימונים אינטרקטיביים, מאתגרים, מהנים ואפקטיביים. כדי לתת מענה לביקוש הגדול בתחום, אתם יכולים להצטרף לקורס מדריכי נינג'ה ולהיכנס לתחום שכבש את העולם.

למי מתאים קורס מדריכי נינג'ה?

קורס שמכשיר מדריכי נינג'ה מתאים למי שרוצה לעבוד כמאמן נינג'ה. יש השתלמויות למאמני כושר שמכוונים יותר למי שעוסק בעולם הספורט ויש לו ידע בתחום, למשל מדריכי כושר שרוצים ללמוד תחום נוסף. חוץ מזה, יש קורסים אחרים יכולים להתאים גם למי שאין לו היכרות מוקדמת עם העולם הזה, אבל רוצים לעבוד כמאמני נינג'ה. מי שמסיים את הקורס מקבל הכשרה שתאפשר לו לעבוד עם כל קהלי היעד האפשריים. כלומר, בקורס לומדים איך להתאים את אימוני הנינג'ה לילדים, בני נוער ומבוגרים. Sports4all היא מכללה להסמכת מדריכים ומאמני ספורט אשר מציעה מגוון קורסים והכשרות עבור מאמנים. אצלנו תמצאו מגוון מסלולים שיתרמו להעשרת הידע העיוני והמעשי שלכם, ויעזרו לכם להפוך לאנשי מקצוע מבוקשים יותר.

קורס מדריכי נינג'ה מה לומדים בקורס מדריכי נינג'ה?

התוכן של קורס מדריכי חדר כושר יכול להשתנות בין מוסד לימודים אחד לאחר, אבל לרוב כולל נושאים כמו יצירת דינמיקה קבוצתית, כלים מעשיים כדי להפעיל מתאמנים בכל הגילאים (גם מבוגרים), איך למנוע פציעות על ידי חימום ועוד. היקף הקורס והמתכונת בה נלמד יכולים להשתנות גם הם, הכל תלוי במקום בו אתם בוחרים ללמוד. יש קורסים קצרים וקלילים יותר, ואחרים ארוכים ומעמיקים יותר. מעבר לזה, יש קורסים שנלמדים באופן מקוון, ואחרים שעבורם צריך להגיע פיזית למקום.