fbpx

קורס מדריכי ספורט לגיל השלישי

גולשים יקרים, בבקשה שימו לב - איננו עוסקים בהכשרת מדריכי ספורט מהגיל השלישי. אנחנו עוסקים בהכשרת מדריכות פילאטיס שמעוניינות להעביר שיעורי פילאטיס (ניתן לעבור אצלנו קורס הכשרת מדריכות פילאטיס, ולאחר מכן לעבור התמחות לגיל השלישי)

אין זה סוד שתוחלת החיים הממוצעת עולה, ואיתה גם הרצון לשמור על יכולת תפקודית גבוהה בהגיענו לגיל השלישי, משאלת הלב של כל אדם היא להיות עצמאי בגופו ולהצליח לעמוד במשימות יומיומיות בהצלחה (קימה, ישיבה, התכופפות, הליכה…).
קורס מדריכי ספורט טיפולי לגיל השלישי נחשב לקורס בעל חשיבות רבה, הדואג להסמיך מדריכים כך שיוכלו להבין לעומק את המורכבויות השונות של הגיל השלישי, שידעו לתת מענה יצירתי לצרכים האישיים של כל מתאמנ/ת ויוכלו לשמר את היכולות הגופניות שלו/ה ביתר הצלחה.

למי מיועד הקורס?

הקורס מיועד לאנשים בעלי זיקה לאוכלוסיית הגיל השלישי, הוא מתאים גם עבור מי שאינו מדריך מוסמך (משמע ללא רקע כלל), בנוסף הקורס מתאים עבור מדריכי כושר ותנועה שמעוניינים להרחיב את הידע המקצועי שלהם באימון אוכלוסיות מיוחדות ולהגדיל את קהל הלקוחות שלהם.

קורס מדריכי ספורט לגיל השלישי
היכן ניתן לעבוד בסיום הקורס?

לאחר סיום כל מחויבויות קורס מאמני כושר ותזונה בהצלחה, תוכלו להשתלב כמדריכי ספורט לגיל השלישי בבתי אבות, דיור מוגן, מתנ"סים ומועדוני ספורט, אימונים אישיים, בקבוצות קטנות ואף בשיעורי סטודיו.

אילו נושאים נלמדים בקורס מדריכי ספורט לגיל השלישי?

במהלך הקורס יועברו תכנים עיוניים בשילוב התנסויות פרקטיות, הלימודים העיוניים כוללים את הנושאים הבאים: אנטומיה, פיזיולוגיה של מערכות הגוף, פיזיולוגיה של המאמץ, יציבה וגמישות בגיל השלישי, פציעות ספורט, תזונה, מודעות לתנועה מבוקרת ודגשים, אוכלוסיית הגיל השלישי.
בחלק הפרקטי נלמד כיצד לבנות מערכי אימון ייעודיים לגיל השלישי, עבודה עם פתולוגיות שונות, ניתוח תרגילים, עבודה עם אביזרים, שיטות אימון ועוד.

עבודה שהיא שליחות

מקצוע הדרכת הספורט לגיל השלישי משלב בתוכו סיפוק רב ושליחות.
היכולת לעזור לאוכלוסיית הגיל השלישי לשמור על כושר גופני, אורח חיים בריא, יכולת תפקוד גבוהה, עצמאות, מודעות ליציבה נכונה ולתנועות השונות – ולתרום במניעת מחלות, פציעות והארכת תוחלת החיים.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם