fbpx

קורס מדריכי ספורט

קורס מדריכי ספורט במכללת Sports4all

אצלנו במכללה תוכלו למצוא מגוון קורסים לימודי מאמני כושר להכשרת מדריכים בעולמות הספורט, הקורסים פונים לקהל הרחב ולא מצריכים ניסיון קודם – אלא בראש ובראשונה זיקה ואהבה לעולם הספורט וההדרכה.
בכתבה הבאה נפרט לכם על הקורסים השונים, ביניהם: קורס מדריכי ספורט וחדר כושר, קורס מדריכי נינג'ה וקורס מדריכי פונקציונלי ו-Outdoor.

קורס מדריכי חדר כושר

אם אתם מעוניינים להפוך את האהבה שלכם למקצוע, להרחיב את הידע המקצועי שלכם ולעזור לאנשים רבים למצוא את הדרך הנכונה להשגת תוצאות – זהו הקורס בשבילכם.
מדובר אמנם בקורס הנושא את השם "מדריכי חדר כושר", אך בעצם זהו הקורס המקיף ביותר שנותן למדריך את ההסמכה המלאה לאמן אנשים וילדים מגיל 6 ומעלה – במכוני הכושר השונים, בפארקים, בבתים פרטיים או במילים אחרות בכל מקום שיבחרו, גם ליחידים וגם לקבוצות.
זהו קורס מדריכי חדר כושר מקיף ביותר להכשרת מדריכי ספורט וכושר.

קורס מדריכי ספורט
קורס מדריכי נינג'ה

הקורס המקצועי והמקיף ביותר להכשרת מדריכי נינג'ה בארץ, קורס מדריכי נינג'ה מעביר לא אחר מאשר גיל מרנץ – הזוכה של נינג'ה ישראל ויו"ר הוועדה המקצועית של ארגון הנינג'ה בישראל.
הקורס עצמו נבנה בשיתוף עם ארגון הנינג'ה בישראל, וזאת על מנת להכשיר בצורה הטובה ביותר את הדור הבא של מדריכי מכוני הנינג'ה.
במהלך הקורס יוכשרו התלמידים כיצד לאמן יחידים וקבוצות, ילדים ובוגרים אם בחוגים או באופן פרטי, בנוסף ילמדו כיצד לבנות מסלולי נינג'ה, מערכי אימון להשגת מטרות ספציפיות ועוד.

מאמני פונקציונלי ו-Outdoor

קורס מקיף המכיל את כל הכלים המקצועיים שמאמנ/ת צריכים בכדי להעביר בהצלחה יתרה אימונים ליחידים או קבוצות במרחב הפתוח.
במהלך הקורס ילמדו התלמידים על עקרונות האימון הפונקציונלי, שיפור היכולות הגופניות, מרכיבי הכושר העיקריים, בניית מערכי שיעור, מגוון תרגילים לפי רמות קושי, שימוש באביזרים שונים ועוד.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם