fbpx

קורס מדריכי פילאטיס אונליין

גולשים יקרים, נכון להיום איננו מלמדים קורס מאמני כושר אונליין. התמחותנו היא בקורס מדריכי פילאטיס. רוצים לנסות? לחצו כאן!

במאה ה-21 כולנו רצים אחרי הזנב שלנו – ילדים, משרד, סידורים… ומשאירים מעט מאוד זמן לעצמנו, ולהתפתחות האישית שלנו.
אז כיצד ניתן לשלב שגרת חיים עמוסה יחד עם לימודים והכשרה מקצועית? התשובה היא קורסים היברדיים, שיאפשרו לכם ללמוד מכל מקום ובכל זמן שתבחרו.
בדיוק לשם כך פתחנו במכללת Sports4all את קורס מדריכי פילאטיס מזרן אונליין, המאפשר לכל אדם בעל שגרת חיים כזו או אחרת לקבל את ההכשרה המקצועית כמדריכ/ת פילאטיס ולצאת לדרך עצמאית.

כיצד מתבצעים הלימודים בקורס?

קורס מדריכי פילאטיס בתל אביב מתחלק לשני חלקים – מדעי וענפי, החל המדעי כולל בתוכו 7 מפגשים בזום (כ-35 שעות לימודיות) בהן תלמדו את עקרונות שיטת הפילאטיס, ייצוב ותנועה, אנטומיה, פיזיולוגיה ומערכות הגוף השונות.
החלק הענפי כולל 16 מפגשים פרונטליים, אותם ניתן לבצע באחת ממספר השלוחות שלנו הפרושות ברחבי הארץ לנוחיותכם, בו תלמדו אודות בניית מערכי אימון, קניזיולוגיה, מיומנויות הדרכה, רפרטואר תרגילים לפי רמות הקושי השונות, עבודה עם אוכלוסיות מיוחדות ועוד.

קורס מדריכי פילאטיס אונליין
האם דרוש ניסיון קודם?

לא, קורס מדריכי פילאטיס מזרן לא מחייב ניסיון קודם – ניתן לבצע אותו גם אם מעולם לא לקחתם חלק באימוני הפילאטיס השונים.
כמובן, שניסיון מהווה כיתרון בתחילת דרככם המקצועית בתחום, ומקנה נקודת התחלה נוחה יותר, אך מדובר ברכישת מקצוע מ-א' ועד ת'.
כל עוד אתם מרגישים חיבור לעולמות ההדרכה והספורט, ומחפשים אחר מקצוע מספק ומתגמל – מקומכם איתנו.

איזו תעודה מקבלים בסיום קורס מדריכי פילאטיס אונליין?

לאחר שביצעתם את כל מחויבויות הקורס שלכם בהצלחה, תקבלו את תעודת ההסמכה – "מדריכ/ת פילאטיס מזרן", המאפשרת לכם להתחיל את דרככם המקצועית בתחום, ללא כל עכבה!
ומעבר לכך, מדובר בתעודת הסמכה השווה בכל צורותיה לתעודת ההסמכה המתקבלת בקורס פרונטלי בלבד.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם