fbpx

קורס מדריכי פילאטיס בבאר שבע

בשנים האחרונות מכללת Sports4all מציבה שלוחות רבות ברחבי הארץ, כאשר אחת מהן ממוקמת לא רחוק מהעיר באר שבע.
מטרת העל של המכללה היא להכשיר כמה שיותר מדריכים ומדריכות בתחומי הספורט השונים ולספק להם את כל הכלים המקצועיים בכדי להדריך מתאמנים מכל שכבות האוכלוסייה.
זוהי בדיוק המטרה של קורס מדריכי פילאטיס למבוגרים בבאר שבע, אשר הופך את העיר ליעד פוטנציאלי עבור מדריכי פילאטיס.

באר שבע – העיר הרביעית בגודלה בישראל

נכון ל-22 באוקטובר 2023, אוכלוסיית העיר באר שבע מונה כ-215,415 תושבים, על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
אוכלוסיית באר שבע גדלה בקצב של כ-1.3% בשנה, הסיבות לכך הן, בין היתר, העלייה בכמות הסטודנטים בעיר, פיתוח אזורי התעשייה והתעסוקה בעיר, והגידול באוכלוסייה המבוגרת.
באר שבע היא העיר הרביעית בגודלה בישראל, והעיר הגדולה ביותר בדרום הארץ. היא ממוקמת במרכז הנגב, ומשמשת כמרכז תעשייתי, מסחרי, וחינוכי חשוב.

תושבי באר שבע כקהל יעד פוטנציאלי עבור מדריכי פילאטיס

באר שבע כפי שציינו נחשבת לעיר מתפתחת, אליה מגיעים מדי שנה מאות סטודנטים אשר יכולים להוות כקהל יעד פוטנציאלי עבור מדריכי פילאטיס, זאת תודות ליתרונות הרבים של אימוני הפילאטיס, מביניהם ניתן למנות: עבודה על יכולות הריכוז, ויסות נשימה והורדת לחץ וסטרס, חיזוק השרירים ותפקוד יעיל יותר בפעולות היומיומיות ועוד.

קורס מדריכי פילאטיס בבאר שבע
פילאטיס בבאר שבע לגיל השלישי

מספר האנשים בגיל השלישי (מעל גיל 65) בבאר שבע הוא כ-44,950 איש, שהם כ-21% מאוכלוסיית העיר, זהו המספר הגבוה ביותר של אנשים בגיל השלישי בכל הערים בישראל!
אנשים בגיל השלישי סובלים פעמים רבות מבעיות בריאותיות כאלה ואחרות, פתולוגיות ועוד, אימוני הפילאטיס יכולים לשמש ככלי מצוין במניעת פציעות, חיזוק השרירים והגדלת טווחי התנועה במפרקים – ואפילו בשיקום פציעות!
בנוסף, אימוני הפילאטיס משלבים רמות התנגדות שונות ללא עומסים כבדים, אלו שומרים על גוף המתאמן ובריאותו ולא מסכנים אותו, תודות לכך אימוני הפילאטיס נחשבים כאימונים מומלצים במיוחד עבור אנשים בגיל השלישי.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם