fbpx

קורס מדריכי פילאטיס בחיפה והקריות

לשיטת הפילאטיס יתרונות רבים בכל הקשור לגמישות, יציבה, קואורדינציה, חיזוק השרירים והארכת טווח התנועה.
מלבד הקישור של תחום הפילאטיס לאורח חיים ספורטיבי ובריא, שיטה זו ידועה בתרומתה הרבה לשיקום פציעות, הפגת כאבים כרוניים ואף שיפור יכולות הריכוז והשקט הנפשי.
קורס מדריכי פילאטיס מכשירים בחיפה והקריות נחשב לקורס יוקרתי, אשר שם לו כמטרה להכשיר עשרות ומאות מדריכי פילאטיס מדי שנה, כך שיוכלו לצאת לדרך עצמאית ולפתח את התחום באזור הצפון.

היכן לומדים קורס מדריכי פילאטיס בחיפה והקריות?

מבין סניפי הצפון של מכללת Sports4all תוכלו למצוא את:

  • שלוחת חריש
  • שלוחת זכרון יעקב
  • שלוחת טבעון
  • שלוחת כרמיאל

קורס מדריכי פילאטיס בחיפה והקריות

לאילו קורסים של הדרכת פילאטיס ניתן להירשם?

קורס מדריכי פילאטיס מזרן

קורס הבסיס של מדריכי הפילאטיס, המכשיר את מסיימי הקורס להעביר שיעורי פילאטיס מזרן ליחידים ולקבוצות במכוני כושר, בסטודיואים ובאופן פרטי.

כמה זמן נמשך הקורס?

15 מפגשים שבועיים, הנפרסים על פני כ-3.5 חודשים וכוללים כ-75 שעות לימוד אקדמיות ועוד 35 שעות מדעים.

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים

קורס מדריכי פילאטיס ערב הינו קורס המשך להרחבת הידע המקצועי בתחום הדרכת הפילאטיס, ההסמכה מאפשרת לעבוד עם יחידים, קבוצות ואוכלוסיות מיוחדות עם מכשירי הפילאטיס השונים, כולל שיקום פציעות ופתולוגיות.

כמה זמן נמשך הקורס?

12 מפגשים שבועיים, הנפרסים על פני כ-3 חודשים, אשר כוללים 60 שעות לימוד אקדמיות – ללא שכלול של הסטאז').

מדוע כדאי ללמוד קורס מדריכי פילאטיס במכללת Sports4all?

המכללה שלנו בחרה להתאים את שיטת הלימוד לנוחיות הסטודנטים, כך שאפשר יהיה להנגיש את לימודי הפילאטיס לאנשים רבים במקומות שונים ברחבי הארץ.
שיטת הלימוד מסתמכת על שיטת הלימוד ההיברידית – משמע לימוד מרבית החלק התיאורטי בשיעורי זום בלייב, כאשר השיעורים מוקלטים ומאפשרים לכל אחד לחזור על החומר בכל זמן ומכל מקום, החלקים הפרקטיים מועברים באופן פרונטלי בסטודיו, כאשר המכללה מאפשרת להגיע לכל אחת מהשלוחות השונות הפרושות ברחבי הארץ, כך שכל אחד יוכל למצוא את זו הקרובה אליו ביותר מבלי לבזבז זמן יקר על נסיעות ופקקים.
בנוסף, הצוות המקצועי כולל בתוכו אנשי מפתח מתחום הפילאטיס בארץ, מדריכים בעלי רקע וניסיון של שנים המגיעים מרקעים שונים, ביניהם: פיזיותרפיה, ריקוד, שיקום ועוד.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם