fbpx

קורס מדריכי פילאטיס בחיפה: כל מה שצריך לדעת

בשנים האחרונות, הפכה הפילאטיס לאחת משיטות האימון הפופולריות ביותר לא רק בארץ, אלא גם בעולם. מדובר בשיטת אימון אשר משלבת גוף, נפש, תנועה, נשימה ומדיטציה ועם דגש על שיפור היציבות, טווח התנועה, כוח והגמישות. לכן, זה לא מפתיע שלא מעט אנשים שמתנסים בפילאטיס, מעוניינים להפוך בעצמם למדריכי פילאטיס, ואם אתם מחפשים קורס הדרכת פילאטיס בחיפה – ב – Sports4All, אנחנו כאן עבורכם! עם קורס מדריכי פילאטיס באזור חיפה והקריות שיספק לכם את כל מה שצריך על מנת לפתח קריירה מצליחה כמדריכי פילאטיס לכל הסוגים.

 

מה תלמדו בקורס מדריכי פילאטיס?

 

קורס לימודי פילאטיס בחיפה של Sports4All, כולל 16 מפגשים פרונטליים ו – 7 מפגשים בזום. מדובר באחד הקורסים המקיפים ביותר שנמצא למצוא כיום בשוק, והוא כולל בין היתר – לימודי פיזיולוגיה, לימודי אנטומיה, קיניזילוגיה, בניית מערכים להוראה, אוכלוסיות מיוחדות (עיוני ומעשי) וכ – 12 מפגשים מעשיים, המכילים רפרטואר תרגילים. אורך הקורס הוא כ – 16 שבועות, ובנוסף, יהיה עליכם להשלים 30 שעות סטאז'.

תנאי קבלה לקורס מדריכי פילאטיס בחיפה

תנאי הקבלה לקורס מדריכי פילאטיס מומלץ הם:

  • עליכם להיות בגיל 17 ומעלה
  • עליכם לעשות ראיון עם מנחת הקורס לבחינת התאמה לקורס.

קורס מדריכי פילאטיס בחיפה: כל מה שצריך לדעת

על Sports4All

Sports4All הינה אחת המכללות המובילות בארץ להסמכת מדריכים ומאמני ספורט וכושר. המכללה הוקמה ע"י גילי שדמות ואילן רוזנברג, רוכבי סוסים מתחרים ופעילים. המכללה הוקמה על מנת להכשיר את הדור הבא של המאמנים ומדריכי הכושר. כלל הלימודים העיוניים במכללה נלמדים באופן מקוון, בעוד הלימודים המעשיים מתקיימים במרכזי כושר בכל רחבי הארץ ובערים שונות. מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום ולשמוע פרטים נוספים על הקריירה הבאה שלכם כמדריכי כושר.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם