fbpx

קורס מדריכי פילאטיס במרכז

ישנם לא מעט מוסדות בארץ שמציעים קורס מדריכי פילאטיס במרכז, אבל לא כל מוסד שמציע קורס לימודי הדרכת פילאטיס, מציע קורס מקיף מספיק שיכין אתכם לכל מה שצריך לדעת על מנת לאמן ולהדריך מתאמני פילאטיס בכל גיל ובכל מצב גופני.הפילאטיס הינה שיטת אימון פופולרית מאוד, דווקא בגלל שהיא שהיא יכולה להתאים לכולם ובמכללת Sports4All, אנחנו מציעים קורס מדריכי פילאטיס במרכז שמספק לכם את ההכשרה המלאה והמתאימה על מנת שתוכלו לאמן כל אחד, ובכל מצב גופני. הקורס של מכללת Sports4All, מציע לכם את האפשרות ללמוד בכמה ממכוני הכושר המובילים בארץ, לצד לימודים תיאורטיים המועברים אונליין.

קורס מדריכי פילאטיס במרכז

קורס מדריכי פילאטיס במרכז של Sports4All

במסגרת לימודי קורס מדריכי פילאטיס במרכז, מציעה לכם מכללת Sports4All למעשה שלושה מסלולים עיקריים ללימודי מדריכת פילאטיס – מסלול פילאטיס מזרן, שבו הדגש הוא עבודה עם הגוף ואביזרים, מסלול פילאטיס מכשירים, שבו הדגש הוא עבודה עם מכשירי כושר הייעודים לתחום הפילאטיס, ומסלול פילאטיס משולב מזרן ומכשירים, בו תוכלו לשלב בין פילאטיס מזרן ופילאטיס מכשירים ביחד. תנאי הקבלה לקורס מדריכי פילאטיס במרכז כוללים ראיון התאמה אישי עם אחד ממנחי הקורס, בו נבדקת בין היתר הזיקה שלכם לעולם הספורט ולעולם הפילאטיס, ועליכם להיות מעל 17 ומעלה על מנת להתקבל לקורס מדריכי פילאטיס.

תוכנית הלימודים של Sports4All

תוכנית הלימודים לקורס מדריכי פילאטיס בתל אביב של מכללת Sports4All, הינה תוכנית לימודים מקיפה ועשירה הכוללת בין היתר את יסודות השיטה, ההיסטוריה של שיטת הפילאטיס, ולימודים מעשיים הכוללים רפרטואר תרגילים ולימודי קינזיולוגיה. בנוסף, כוללת התוכנית לימודיים תיאורטיים הכוללים לימודי אנטומיה ולימודי פיזיולוגיה. סה"כ, מדובר על כ – 60 פרונטליות, וכ – 35 שעות תיאורטיות בזום ועוד כ – 30 שעות סטאז'.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם