fbpx

קורס מדריכי פילאטיס בצפון

שיעורי הפילאטיס עושים גלים בארץ ובעולם, מדובר ללא ספק בתחום "החם" של העשור, אליו נרשמים מדי שנה אלפי תלמידים מכל הארץ – מגיל 18 ועד 60 פלוס, החל מרצון לשמור על אורח חיים בריא ועד לשיקום פציעות ופתולוגיות.
בכדי להנגיש את התחום האהוב לאנשים רבים ברחבי הארץ – מכללת Sports4all יוצאת עם קורס מדריכי פילאטיס רצפה בצפון, וזאת על מנת להכשיר מאות מדריכים נוספים שירחיבו את קהילת הפילאטיס בארץ ובצפון בפרט.

קורס מדריכי פילאטיס בצפון – משולב

האופציה המושלמת עבור כל מי שמעוניין לקבל הסמכה כמדריכ/ת פילאטיס מקצועי – גם על מזרן וגם במכשירים, במחיר משתלם ובפרק זמן מקוצר!
אנו במכללה הקמנו מסלול ייחודי המשלב את שתי ההסמכות גם יחד בתוך 3 וחצי חודשים בלבד.

קורס מדריכי פילאטיס בצפון

שלב א' – קורס משולב

בשלב הראשון של קורס מדריכי פילאטיס משולב תעברו הכשרה של מדריכ/ת פילאטיס מזרן, שמהווה כקורס הבסיס להדרכות הפילאטיס.
במהלך ההכשרה תלמדו על עקרונות השיטה, אנטומיית הגוף, רפרטואר תרגילים, מיומנויות הדרכה, אוכלוסיות מיוחדות ועוד, הקורס כולל התנסויות פרקטיות של העברת מערך שיעור פילאטיס מזרן, טכניקות הדרכה, עבודה עם אוכלוסיות מיוחדות ועוד.

שלב ב' – קורס משולב

בשלב השני בקורס מדריכי פילאטיס בצפון תעברו הכשרת מדריכי פילאטיס מכשירים, קורס זה מחייב תעודת מדריכ/ת פילאטיס מזרן (מה שכבר יהיה לכם), ובדרך כלל מחייב התנסות של כ-10 שיעורים פילאטיס מכשירים לכל הפחות (גם פה – אתם כבר מסודרים במסגרת הקורס המשולב).
במהלך הקורס תלמדו על מכשירי הפילאטיס השונים, רפרטואר תרגילים לפי רמות קושי שונות, תרגילים שיקומיים, בניית מערכי שיעור לפי סוגי אוכלוסיות שונות, טכניקה – וכמובן הרבה התנסויות פרקטיות שיקנו לכם את כל הכלים המקצועיים לצאת לדרך עצמאית בסיום קורס מדריכי פילאטיס אונליין.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם