fbpx

קורס מדריכי פילאטיס חיפה

חיפה נחשבת לעיר השנייה בגודלה בישראל, היא מונה כ-400,000 תושבים בממוצע.
בעיר קיימים עשרות סטודיואים לפילאטיס, מכוני כושר ופארקים… אשר יכולים לשמש סביבה מעולה למדריכ/ת פילאטיס מזרן או מכשירים בתחילת הדרך.
במאמר שלפניכם נציג את כל השאלות והתשובות אודות קורס מדריכי פילאטיס בחיפה.

מהו קורס מדריכי פילאטיס במכללת Sports4all?

במכללה שלנו, הפרושה במספר סניפים בצפון הארץ – מציעה 3 קורסי הכשרה שונים להדרכת פילאטיס:

קורס מדריכי פילאטיס מזרן

קורס מדריכי פילאטיס מזרן בצפון, אבן היסוד של הדרכת הפילאטיס אשר מלמד את הסטודנטים אודות השיטה, עקרונותיה, טכניקה, רפרטואר תרגילים ואביזרי עזר.
זאת בעזרת שיטת לימוד היברידית המשלבת לימוד תיאורטיים בשיעורי זום בלייב (ומוקלטים תוך כדי) והתנסות מעשית בסטודיו בסניפי המכללה.

קורס מדריכי פילאטיס חיפה

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים

קורס ההמשך, מתאים למדריכים בעלי הכשרה להדרכת פילאטיס מזרן אשר רוצים להעמיק אל תוך עולם פילאטיס המכשירים, להרחיב את קהל היעד ולאפשר לעצמם לעבוד עם מכשירי הפילאטיס המוכרים: רפורמר, קאדילק, טאוור, כיסא, חבית ועוד.

קורס מדריכי פילאטיס משולב

קורס המשלב את שתי ההכשרות שציינו – מדריכי פילאטיס מזרן ומדריכי פילאטיס מכשירים תחת קורס אחד.
קורס מדריכי פילאטיס משולב מתחיל עם קבלת ההכשרה של מדריכי פילאטיס מזרן (ב-12 שבועות בלבד) ולאחר מכן עוברים להדרכת פילאטיס מכשירים (כ-12 שבועות בלבד).

מה הכוונה למידה בשיטה ההיברידית?

הרצון של המכללה הוא להנגיש את הלימודים גם עבור אלו הנמצאים תחת שגרת חיים עמוסה, לכן השיטה הנלמדת היא השיטה ההיברידית – במהלכה, השיעורים התיאורטיים מועברים בשיעורי זום בלייב, השיעורים עצמם מוקלטים ומאפשרים לכל סטודנט לחזור אליהם בזמן ובמקום שנוח לו.
את החלק המעשי, ההדרכות, הטכניקה, וההתנסויות עוברים בסטודיואים החדשים והמאובזרים בסניפי המכללה, הפרושים ברחבי הארץ לנוחיות התלמידים.

אילו סניפים קרובים לעיר חיפה?

סניף זכרון יעקב, סניף כרמיאל, סניף טבעון.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם