fbpx

קורס מדריכי פילאטיס למבוגרים: כל מה שצריך לדעת

בין שיטות האימון הפופולריות ביותר, נמצאת שיטת הפילאטיס. השיטה, הינה שיטת אימון המבוססת על תרגילים עדינים המתמקדת בשיפור היציבה, הכוח, והגמישות. בין מאפייני השיטה, שהופכים אותה לפופולרית ואהובה כל כך, נמצאת העובדה שמדובר בשיטת אימון שיכולה להתאים לכל אדם, בכל מצב גופני ובכל גיל. בקורס מדריכי פילאטיס למבוגרים, מכשירים את הדור הבא של מאמני ומדריכי הפילאטיס, כך שיוכלו לאמן את המתאמנים שלהם בכלל שיטות הפילאטיס השונות בבטחה ובהצלחה. אבל מה לומדים בקורס מדריכי פילאטיס למבוגרים, איפה ניתן ללמוד קורס מדריכי פילאטיס למבוגרים, וכמה תרוויחו לאחר ההכשרה? על כך במאמר הבא.

קורס מדריכי פילאטיס למבוגרים – מה לומדים?

נתחיל מהשאלה הראשונה – מה לומדים בקורס מדריכי פילאטיס למבוגרים? ובכן, ברוב המוסדות שמציעים קורס מדריכי פילאטיס ערב מקיף, מציעים לרוב שלושה מסלולים להדרכת פיאלטיס – מסלול פילאטיס מזרן, מסלול פילאטיס מכשירים, ומסלול משולב (מזרן + מכשירים). כך שרגע לפני שאתם מתחילים לימודי הדרכת פילאטיס, עליכם לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם. מעבר לבחירת המסלול, תוכנית הלימודים כולל בין היתר – לימודי פיזיולוגיה, לימודי אנטומיה, לימודי קינזיולוגיה ולימודים מעשיים שכוללים רפרטואר תרגילים.

קורס מדריכי פילאטיס למבוגרים: כל מה שצריך לדעת

שכר מדריכי פילאטיס

שכר מדריכי פילאטיס למבוגרים משתנה בהתאם לכמה גורמים כמו ההכשרה שעבר המדריך, הניסיון של המדריך ומיקום המדריך. אבל לרוב, השכר ינוע בין 70 שקלים ל – 100 שקלים לשעה עבור מדריך מתחיל, ועד 120 ל – 150 עבור מדריך בעל ניסיון.

איפה לומדים הדרכת פיאלטיס?

במכללת Sports4All, אנחנו מציעים לכם שלושה מסלולי הדרכת פילאטיס מקיפים – מסלול מכשירים, מסלול מזרן, ומסלול משולב מזרן + מכשירים. מכללת Sports4All הינה אחת המכללות המובילות בארץ להדרכת דור העתיד של מדריכי ומאמני הכושר בישראל. המכללה מציעה עשרות קורסים שונים להדרכת ואימון ספורט וכושר.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם