fbpx

קורס מדריכי פילאטיס למבוגרים

המחשבה על "הגיל השלישי" ישר מעלה בנו מחשבה על ההורים שלנו, כולנו מלאי תקווה שכאשר יגיעו לגיל מתקדם הם יוכלו להיות עצמאיים במרחב, לעסוק בפעילות גופנית ולשמור על אורח חיים בריא.
כיום אין ספק שתחום הפילאטיס תורם רבות לאנשים בגיל השלישי, החל משמירה על תפקוד יומיומי ברמה גבוהה ועד לשיקום מהיר מפציעות – לכן מדובר באימון בעל חשיבות רבה.
קורס מדריכי פילאטיס מומלץ למבוגרים במכללת Sports4all יעניק לכם את הכלים המקצועיים הנדרשים על מנת להיות מאמני פילאטיס מובילים, בדגש על עבודה עם אוכלוסיות והגיל השלישי.

ממציא השיטה

ג'וזף פילאטיס, ממציא שיטת הפילאטיס (סייע בריפוי פצועי מלחמה) אמר: "אם בגיל 30 עמוד השדרה נוקשה, סימן שאתה מבוגר – אך אם בגיל 60 עמוד השדרה גמיש, סימן שאתה צעיר".
ג'וזף התאמן בשיטת הפילאטיס עד גיל 80 פלוס, והוכיח כי אימון פילאטיס זוהי דרך מדהימה להישאר צעירים בגוף ובנפש.
כיצד הפילאטיס תורם לשיפור איכות החיים בגיל השלישי?

קורס מדריכי פילאטיס למבוגרים
שיווי משקל ויציבה נכונה

אחת התופעות השכיחות והמסוכנות בגיל השלישי הוא אובדן שיווי משקל.
בפילאטיס, מרבית העבודה מתרכזת בליבת הגוף והמייצבים, אימונים מסוג זה תורמים ליכולת המתאמן "להחזיק את גופו", לשפר את הקואורדינציה ולשלוט בתנועות הגוף – תודות לכך, היכולת לשמור על איזון הגוף נשמרת ואיתה גם היכולת להימנע מנפילות או גורמים מסכנים.

שיקום – ניתוחים, פציעות וכאבים

אימוני פילאטיס יכולים לתרום רבות בהכנת הגוף לקראת הליכים רפואיים והחלמה מהם.
באימוני הפילאטיס ניתן לחזק את השרירים התומכים סביב המקום שנותח, כך שניתן יהיה להמשיך ולתפקד ובו-זמנית להשתקם במהירות.
יתרה מזאת – אימוני פילאטיס יוכלו לסייע במניעה מהגעה למצב כירורגי, וזאת על ידי כך שמטרת האימון לשמור על המפרקים, להאריך את טווח התנועה ולחזק אותם – כך ניתן יהיה להוריד עומסים מהמפרק ולהימנע מפציעות.
אוסטיאופורוזיס
עם הידע המקצועי הנדרש – אימוני הפילאטיס יוכלו לסייע בבניית מסת עצם בקרב חולים באוסטיאופורוזיס, וזאת תודות לעבודה אל מול עומסים של קפיצים, כוח המשיכה ומשקולות.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם