fbpx

קורס מדריכי פילאטיס לנשים

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר נשים בהריון או לאחר לידה הפונות לאימוני פילאטיס, אלו תורמים רבות להקלה בכאבי הגב, חיזוק השרירים ושיפור מצב הרוח.
קורס מדריכי פילאטיס בתל אביב לנשים יאפשר לך להשתלב במקצוע המספק והמעשיר הזה, לעזור למאות נשים לשפר את איכות החיים שלהן ולאפשר להן לחזור לשגרת חיים מלאה לאחר הלידה.

האם דרוש ניסיון קודם בכדי להירשם לקורס?

במכללתנו Sports4all ניתן להירשם לקורסים הבאים: קורס מדריכי פילאטיס מזרן, קורס מדריכי פילאטיס מכשירים וקורס משולב (מדריכי פילאטיס מזרן+מכשירים).
בכדי להירשם לקורס מדריכי פילאטיס מזרן או קורס מדריכי פילאטיס משולב לא נדרש ניסיון קודם כלל (כמובן שניסיון מהווה יתרון), בנוגע לקורס מדריכי פילאטיס מכשירים – אכן נדרש ניסיון (נוכחות בכ-10 שיעורי פילאטיס מכשירים במינימום).

קורס מדריכי פילאטיס לנשים

כמה זמן אורך קורס מדריכי פילאטיס לנשים?

קורס מדריכי פילאטיס מזרן

  • משך הקורס כ-16 שבועות.
  • קורס מדריכי פילאטיס מכשירים
  • משך הקורס כ-3 חודשים בממוצע.
  • קורס מדריכי פילאטיס משולב
  • משך הקורס כ-15 שבועות.

כיצד תורם תרגול הפילאטיס לנשים בהריון ולאחר לידה?

חיזוק רצפת האגן -תרגול פילאטיס תורם רבות לחיזוק רצפת האגן באופן ספציפי, חיזוק שרירי הליבה (האחראים העיקריים על היציבה) ובכך מאפשר לשאת את המשקל בצורה נכונה, בבטיחות, וביעילות בתפקוד היומיומי.
הנעה של האגן ושרירים מייצבים – מאפשר להוריד עומסים מהגב התחתון, ובכך להימנע מכאבי גב טורדניים. בנוסף, העבודה הרבה על השרירים המייצבים ותנועתיות האגן מאפשרת להכין את גוף האישה למהלך הלידה והצירים.
חיזוק שרירי הבטן והאלכסונים – ישנה התמקדות רבה בשרירי הבטן והליבה בזמן ההריון ואחריו, על מנת שניתן יהיה לשאת את המשקל ביתר קלות במהלך ההריון (או את משקל הילד שיוולד).
חיזוק שרירי הבטן האלכסוניים והמותניים תורם רבות לחיזוק קרקעית האגן.
חיזוק חגורת הכתפיים והזרועות – עבודה רבה על שרירים אלו תעזור רבות בנשיאת הילד/ה, התמודדות עם אחזקת משקל לפרק זמן ממושך ועוד.
חיזוק שרירי הרגליים – עבודה רבה על שרירי הרגליים תעזור רבות במשימות היומיומיות, החל מהתכופפות, ישיבה, קימה ועוד.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם