fbpx

קורס מדריכי פילאטיס מומלץ מחיר

מחיר קורס מדריכי פילאטיס אונליין יכול להיחשב כהוצאה לא קטנה עבור חלקנו, במיוחד חיילים משוחררים או סטודנטים המחפשים אחר מקור הכנסה מניב ונוח.
אך עדיין חשוב לזכור כי מדובר במקצוע בעל ביקוש רב, אשר יכול להכניס למדריכ/ה מתחילים כ-70 עד 100 ש"ח לשעת עבודה, שלא לדבר על המשך הדרך המקצועית, שם ניתן להגיע לסכומים נכבדים בהחלט.
במאמר הבא נציג לכם מספר דרכים שיוכלו להקל עליכם בתהליך תשלום הקורס.

שימוש בכספי הפיקדון

לחיילים המשחוררים שבנינו, מדובר באופציה זמינה וחסכונית במיוחד!
מכללת Sports4all מאפשרת לחיילים משוחררים להשתמש בכספי הפיקדון על מנת להירשם לקורסי ההדרכה השונים במקצועות הספורט, ובדגש על קורס מדריכי פילאטיס מזרן ומכשירים.
כל שצריך לעשות הוא ליצור קשר עם המזכירות, שם ישמחו לתת לכם פרטים נוספים על אופציה זו.

קורס מדריכי פילאטיס מומלץ מחיר
חלוקה לתשלומים

למרות שמדובר בהוצאה חד פעמית, הורדת הסכום המלא של הקורס בפעם אחת – יכולה להוות מטרד עבור רובנו.
לכן, המכללה מאפשרת לחלק למספר תשלומים שווים, ללא ריבית אשר יאפשרו לכם לשלם על הקורס בשלבים, מבלי להרגיש זאת בעובר ושב.

קורס משולב

במכללת Sports4all ישנה אפשרות חסכונית ויעילה במיוחד, המאפשרת לקבל שתי הסמכות מובילות בהדרכת פילאטיס תחת קורס אחד, במינימום זמן.
הקורס נקרא "קורס פילאטיס משולב" והוא מאפשר משלב בתוכו קורס מדריכי פילאטיס מזרן ובסיומו קורס מדריכי פילאטיס מכשירים. מחיר קורס מדריכי פילאטיס מכשירים מוזל ביחס לתשלום על כל קורס בנפרד, לכן מדובר באופציה משתלמת בהחלט.

לסיכום, ישנן לא מעט דרכים העומדות לרשותכם שיוכלו לעזור לכם ולהקל במעמד התשלום, בנוסף לאחר שתוסמכו להיות מדריכי פילאטיס מכשירים, תוכלו ליהנות ממקצוע שיניב לכם הכנסה מכובדת מדי חודש, כזו שתוכל ביתר קלות לכסות את עלות הקורס ומעבר לכך.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם