fbpx

קורס מדריכי פילאטיס מזרון מחיר

מקצוע הדרכת פילאטיס מזרן

הדרכת פילאטיס הפכה למקצוע מבוקש בעולמות ההכשרה והספורט, הרצון לדבוק במקצוע שכל כולו נתינה, בריאות וסיפוק גורמת לאנשים רבים לבחור בדרך מקצועית חדשה ומבטיחה.
מחיר קורס מדריכי פילאטיס מזרון במכללתנו Sports4all הינו אטרקטיבי במיוחד, המקנה לך את כל הידע המקצועי – תיאורטי ומעשי כאחד, שדרוש לך בכדי לעשות את הצעד הראשון שלך כמדריכ/ת פילאטיס מזרן מוסמכ/ת ומקצועי/ת.

קורס מדריכי פילאטיס מזרון מחיר

כיצד אימון פילאטיס מזרן תורם לגוף המתאמן?

  • שיפור הגמישות

משמעות הפילאטיס היא "מחשבה יוצרת תנועה", המטרה העיקרית היא להשתמש בכל אורך התנועה ובכך להגמיש את שרירי הגוף ולהגדיל את טווחי התנועה, אלו יעזרו רבות בניהול אורח חיים בריא והימנעות מפציעות.

  • העלאת חוזק ומתח השריר

חיזוק שרירי הליבה של הגוף, יאפשרו למתאמנים לדעת כיצד "להחזיק את גופם", לשפר את רמת הסיבולת והכוח שלהם, לשמור על שיווי משקל, וכמובן יתרמו רבות להקלה/מניעה של כאבי גב למיניהם.

  • היכרות עם דפוסי הנשימה

הכרה ושליטה בקצב ועוצמת הנשימה, שיפור זרימת הדם בגוף, העברת חמצן לשרירים ולאיברי הגוף השונים ביעילות, ובנוסף קבלת תחושת רגיעה וריכוז התורמות להתאוששות השרירים והנפש.

  • שיפור היציבה

העבודה על חיזוק שרירי הליבה על ידי שימוש בתרגילים שונים וספציפיים, תורמת רבות לפעילויות היומיומיות שאתן אנו צריכים לבצע – בכל גיל שהוא.
שיפור הכוח והסיבולת של שרירי הליבה תאפשר לנו להימנע ביתר קלות מפציעות או גורמים מסוכנים בדרך, תעזור לנו לעמוד בהצלחה במשימות היומיומיות (החזקת שקיות הסופר, הרמת תינוק, ישיבה וקימה מהכיסא ועוד).

דרך מקצועית חדשה ומספקת

לסיכום, הדרכת פילאטיס היא עולם ומלואו, גם עבור המדריך וגם עבור המתאמנים.
מחיר קורס מדריכי פילאטיס מזרן במכללתנו Sports4all, יאפשר לכם לצאת לדרך עצמאית חדשה, מקצועית ומלאה בסיפוק!

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם