fbpx

קורס מדריכי פילאטיס מזרן צפון

קורס מדריכי פילאטיס מזרן – קריירה של סיפוק ומשמעות

אתם מרגישים שחוקים משגרת היומיום? נמאס לכם לחמם את הכיסא 9 שעות ביום? מי יכול להאשים אתכם.
תארו לכם שאתם קמים בוקר אחד, עומדים על הרגליים ומעבירים מספר שעות ביום בהפעלה של הגוף ועזרה למתאמנים, ספורטאים ואוכלוסיות מיוחדות לשפר את איכות החיים שלהם…
או במילים אחרות – תכירו את קורס מדריכי פילאטיס מזרן:

איזו שיטה נלמדת בקורס?

קורס מדריכי פילאטיס מזרן מבוסס על שיטתו של ג'וזף פילאטיס, וכשמו כן הוא – ממציא השיטה. ג'וזף האמין כי קיים חיבור ישיר בין גוף ונפש וטען כי סגנון החיים המודרני, הסטרס היומיומי ויציבה לא נכונה – הן מקור לבעיות הבריאותיות של האדם. לאחר מלחמת העולם הראשונה, עבד ג'וזף כאח מטפל בגרמניה ועסק בשיקום פצועי מלחמה, בשל המגבלות הגופניות של החולים החליט ג'וזף לחבר למיטתם קפיצים בעלי רמות התנגדות שונות – ובעצם זוהי הייתה הסנונית הראשונה של שיטת הפילאטיס המוכרת. ייחוד השיטה מתאפיין ביכולת השליטה של המוח על השריר, בחיזוק השרירים, ובעומס מבוקר אשר מונע פציעות ותוך כדי מאפשר עבודה בטווחי תנועה מלאים.

קורס מדריכי פילאטיס מזרן צפון
מי יכול להירשם לקורס פילאטיס מזרן?

נשים וגברים מגיל 17 ומעלה, קורס מדריכי פילאטיס מומלץ מתאים למתאמנים אשר רוצים להתמקצע בתחום ולהעביר את אהבתם לפילאטיס לאנשים נוספים.
*ניתן להירשם לקורס ללא ניסיון קודם – בשונה מקורסי הדרכת פילאטיס אחרים (קורס מדריכי פילאטיס מכשירים, קורס מדריכי פילאטיס שיקומי).

קורס מדריכי פילאטיס מזרן במכללת Sports4all

מכללת Sports4all נחשבת למכללה בעלת רזומה עשיר בכל הקשור להכשרת מדריכים במקצועות הספורט, ומדריכי פילאטיס בפרט.
הקורס עצמו אורך כ-16 שבועות ומשלב בתוכו לימודים היברידיים ופרונטליים, במהלכם תלמדו: אנטומיה של גוף האדם, פיזיולוגיה של המאמץ, תזונה, בניית מערכי שיעור, היכרות עם אביזרי פילאטיס, התמודדות עם פתולוגיות של מתאמנים ואוכלוסיות מיוחדות.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם