fbpx

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים בדרום

פילאטיס מכשירים הוא אחד מסוגי האימונים הפופולריים ביותר בעולם, והוא הולך וצובר תאוצה גם בדרום הארץ.
אם אתם מחפשים אחר מקצוע חדש, מאתגר ומלא סיפוק – קורס מדריכי פילאטיס מכשירים בדרום יכול להיות הבחירה הנכונה עבורכם.

למה ללמוד קורס מדריכי פילאטיס בדרום?

אנחנו טועים לחשוב שסצנת הפילאטיס מקומה במרכז בלבד, אך תתפלאו לגלות שאנשים רבים גילו את נפלאות השיטה בכל רחבי הארץ – ומי שעדיין לא? יכול להוות כקהל יעד מושלם עבורכם.
ערי הדרום מציעות מגוון אוכלוסיה רחב, המונה צעירים, מבוגרים, אוכלוסיות מיוחדות ואנשים בגיל השלישי – עבור כל אלו, אימוני הפילאטיס יכולים להיות משמעותיים ביותר החל ממניעת פציעות, שיקום פציעות, חיזוק המפרקים והשרירים ואף הגדלת טווחי התנועה.
בנוסף, אימוני הפילאטיס ידועים ביכולתם להשרות רוגע על המתאמנים, להגביר את רמת הריכוז שלהם ביום יום ולהקנות להם את היכולת להביא להרגעת הגוף והנפש מצבי לחץ וסטרס.

קורס להכשרת מדריכי פילאטיס מכשירים במכללת Sports4all

אחד היתרונות הבולטים בתכנית הלימוד של מכללת Sports4all הוא העובדה שהיא משלבת בתוכה תכנית לימודים היברידית, שהורכבה על ידי מיטב המומחים בתחום.
התוכנית ההיברידית מאפשרת לאנשים רבים המתגוררים בערי הדרום וביישובים השונים לקחת חלק ולהירשם ללימודים, תוך כדי ידיעה שהמרחק לא מהווה עבורם בעיה.

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים בדרום
תכנית לימודים היברידית

מרבית הלימודים התיאורטיים בקורס מדריכי פילאטיס מומלץ מתבצעים באמצעות שיעורי זום בלייב, אותם מעבירים מיטב המרצים בזמן אמת ובקבוצות קטנות.
השיעורים עצמם מוקלטים, כך שכל תלמיד יוכל לעבור עליהם כמה פעמים שירצה ובכל זמן – וכמובן מכל מקום.

שלוחות המכללה

למכללת Sports4all שלוחות רבות הפזורות ברחבי הארץ, וזאת בכדי לאפשר לתלמידים רבים להגיע לתכנים המעשיים והפרקטיים (שהינם חובה וחלק מתכנית הלימודים של הקורס), מבלי לבזבז שעות על נסיעה בפקקים או להחליף אוטובוסים ללא הרף.
למכללה מספר שלוחות באזור הדרום הממוקמות לנוחיות תושבי הדרום.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם