fbpx

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים ברמת השרון

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים הלכו ונחשפו ליתרונות של פילאטיס מכשירים. בין אם מדובר שיפור היכולות, בקצב המותאם לכל אחד ואחת, או בעובדה שמדובר בשיטה אימון אשר מאתגרת את הגוף אבל בו זמנית יכולה להתאים לכל אדם ואדם, בכל גיל ובכל מצב גופני. ולא מעט אנשים, בוחרים לקחת את התשוקה שלהם לפילאטיס צעד אחד קדימה וללמוד בקורס מדריכי פילאטיס מכשירים ברמת השרון. לקורס שכזה, יש לא מעט יתרונות, אבל בראש ובראשונה – הקירבה לבית ונגישות ההגעה, היא אחת הסיבות המרכזיות שאנשים בוחרים להגיע לקורס מדריכי פילאטיס מכשירים ברמת השרון. אז מה לומדים בקורס ואיפה כדאי ללמוד פילאטיס מכשירים? על כך במאמר הבא.

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים ברמת השרון – תוכנית הלימודים

רגע לפני שנבין באיזו מכללה הכי משתלם לנו ללכת ללמוד הדרכת פילאטיס מכשירים, בואו נבין רגע מה היא תוכנית הלימודים ומה הם תנאי הקבלה לקורס מדריכי פילאטיס מכשירים ברמת השרון. ובכן, על מנת להתקבל לקורס מדריכי פילאטיס מכשירים, עליכם להיות מגיל 17 ומעלה ולעבור ראיון התאמה אישי עם מנחי הקורס. תוכנית הלימודים, כוללת לרוב 16 מפגשים פרונטליים (12 מפגשים מעשיים הכוללים רפרטואר תרגילים ו – 4 מפגשי קינזיולגיה) וכ – 7 מפגשים תיאורטיים הכוללים 5 מפגשי אנטומיה ו2 מפגשי פיזיולוגיה. תוכנית הלימודים יכולה להשתנות ממוסד למוסד, אבל חשוב לדעת למה לצפות ברגע שאתם ניגשים לבחור מכללה ללימודי הדרכת פילאטיס מכשירים.

 קורס מדריכי פילאטיס מכשירים ברמת השרון

פילאטיס מכשירים – איפה לומדים?

אז איפה תוכלו ללמוד פילאטיס מכשירים ברמת השרון? במכללת Sports4All, אחת המכללות בארץ להכשרת מאמני ומדריכי כושר, תוכלו למצוא מגוון רחב של קורסים שונים למגווון מקצועות הכושר. וביניהם, גם פילאטיס מכשירים, פילאטיס מזרן ופילאטיס משולב..

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם