fbpx

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים בתל אביב: כל מה שאתם צריכים לדעת

אחת משיטות האימון האהובות ביותר בתל אביב, הינה שיטת הפילאטיס. מדובר בשיטת אימון גוף – נפש, אשר מתמקדת בתרגילים עדינים לשיפור הכוח, היציבות והגמישות. ישנן שלוש שיטות אימון מרכזיות בשיטת הפילאטיס – שיטת המזרן, שיטת המכשירים והשיטה המשולבת (מזרן + מכשירים). שיטת הפילאטיס, יכולה להתאים לכל אדם בכל גיל ובכל מצב גופני. במידה ואתם מחפשים קורס מדריכי פילאטיס בתל אביב, חשוב שתדעו מה הם תנאי הקבלה לקורס שכזה, מהי תוכנית הלימודים וכמובן – איפה הכי מומלץ ללמוד קורס מדריכי פילאטיס בתל אביב. במיוחד עבורכם, ריכזנו את התשובות לכל השאלה האלו – במאמר אחד.

קורס מדריכי פילאטיס בתל אביב – תנאי קבלה

אז מה הם תנאי הקבלה לקורס מדריכי פילאטיס בתל אביב? ובכן, ברוב המוסדות, על מנת להתקבל לקורס מדריכי פילאטיס מכשירים במרכז עליכם להיות מעל 17 ולעבור ראיון התאמה אישית עם מנחי הקורס. בראיון, ככל הנראה תבדק הזיקה שלכם לעולם הפילאטיס והכושר, וגם הרקע שלכם אם כי לא נדרש ניסיון קודם על מנת להתקבל לקורס מדריכי פילאטיס בתל אביב.

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים בתל אביב: כל מה שאתם צריכים לדעת

תוכנית הלימודים

תוכנית הלימודים לקורס מדריכי פילאטיס משתנה ממוסד למוסד, אבל במוסדות אשר מציעים את הקורסים המתקדמים והמקיפים ביותר, ניתן לרוב למצוא תוכנית לימודי הדרכת פילאטיס הכוללת בין היתר – לימודי פיזיולוגיה, קינזיולוגיה, אנטומיה ולימודים מעשיים הכוללים לימוד של רפרטואר תרגילים. בנוסף, תוכנית הלימודים כוללת גם את יסודות וההיסטוריה של הפילאטיס, לצד הוראת פילאטיס. ברוב המוסדות ישנם שלושה מסלולים ללימודים פילאטיס – פילאטיס מזרן, פילאטיס מכשירים ופילאטיס משולב (מזרן + מכשירים).

תוכנית הלימודים של Sports4All

במכללת Sports4All, אנחנו מציעים לכם שלושה מסלולים שונים ללימודים פילאטיס, לצד תוכנית לימודים מקיפה אשר כוללת לימודים מעשיים במיטב מכוני הכושר בארץ, ולימודים אונליין.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם