fbpx

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים בתל אביב

קורס פילאטיס מכשירים הינו אחד מקורסי הדגל של המכללה שלנו, Sports4all.
מזה שנים שאנו דואגים להסמיך ולהכשיר מאות מדריכים בצורה המקצועית, האישית והמקיפה ביותר במגוון הסניפים השונים שלנו ברחבי הארץ, ביניהם ניתן למצוא: קורס מדריכי פילאטיס בתל אביב, קורס מדריכי פילאטיס מכשירים בחולון, קורס מדריכי פילאטיס מכשירים בזכרון יעקב, קורס מדריכי פילאטיס מכשירים ברמת גן ועוד.

השיטה הקלאסית אל מול השיטה העכשווית

מדובר בשתי שיטות שונות, כאשר השיטה הקלאסית הינו השיטה המקורית אותה המציא ג'וזף פילאטיס, בעוד שיטת הפילאטיס העכשווית מבוססת על עקרונות השיטה והתרגילים השונים, אך היא מביאה עוד חידושים רבים ווריאציות שונות עליהן נרחיב בהמשך.
בקורס מדריכי פילאטיס רצפה בתל אביב אנו מביאים את שתי השיטות, כך שכל מדריכ/ה יקבלו את כל הכלים המקצועיים ויוכלו לבחור את שיטת ההדרכה המועדפת עליהם.

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים בתל אביב
השיטה הקלאסית

פילאטיס קלאסי כולל בתוכו את התרגילים המקוריים אותם המציא ג'וזף פילאטיס, אבי השיטה.
מבחר התרגילים מבוצע בסדר כרונולוגי ספציפי ובעל מטרת על תנועתית אליה כיוון ג'וזף עצמו, משמע סדר התרגילים נשאר קבוע – גם בפילאטיס המכשירים וגם בפילאטיס המזרן ואינו משתנה משיעור לשיעור.

השיטה העכשווית

שיטת לימוד/אימון נוספת היא שיטת הפילאטיס העכשווי, אשר צמחה כמובן מן הפילאטיס הקלאסי אך משלבת בתוכה תרגילים בעלי וריאציות שונות, המועברים בסדר משתנה ולקוחים גם מעולמות השיקום והפיזיותרפיה ומסתמכים על מחקרים חדשים בתחום.
בנוסף, שיטה זו משלבת גיוון ועבודה עם מכשירים שונים (כמו האוב, הקוראליין ועוד) אשר התווספו למכשירים הקלאסיים המוכרים (הרפומר, הקאדילק…) ומושפעים משיטות תנועה פופולריות לתקופה הספציפית.
היתרון המרכזי בשיטת הפילאטיס העכשווי הוא "חופשה היצירה" המאפשר למדריכ/ה להיות יצירתיים ו"לצאת מהקופסא", ביצירת תרגילים מותאמים אישית ליכולות ולמגבלות של המתאמנ/ת.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם