fbpx

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים חיפה

מחפשים קורס פילאטיס מכשירים בחיפה? במכללת Sports4All, אנחנו כאן עבורכם. עם קורסים לפילאטיס מכשירים בחיפה אשר מתקיימים במכוני כושר בכל רחבי הארץ, לרבות בחיפה. בנוסף, כלל הקורסים התיאורטיים של המכללה מתקיימים בזום, כך שתוכלו ללמוד מכל מקום ומקום, גם בחיפה. בקורס פילאטיס מכשירים בחיפה של מכללת Sports4All תקבלו את כל מה שצריך לדעת על מנת להפוך למדריכי פילאטיס מכשירים מקצועיים ומוסמכים. המכללה הינה אחת המכללות המובילות בארץ להכשרת מאמנים ומדריכי כושר, ופועלת במכוני כושר שונים בכל רחבי הארץ.

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים בחיפה

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים בחיפה של מכללת Sports4All, הינו אחד הקורסים המקיפים והאיכותיים ביותר שניתן למצוא כיום בשוק, עם למעלה מ -60 שעות לימוד ו – 16 מפגשים פרונטליים ו – 7 מפגשים אונליין. מה תלמדו בקורס קורס מדריכי פילאטיס מכשירים במרכז? תלמדו את כל מה שצריך לדעת על מנת להפוך למדריכי פילאטיס מכשירים. ממפגשי קינזיולוגיה, דרך מפגש אנטומיה ועד מפגשי פיזיולוגיה ורפרטואר תרגילים. אצלינו תלמדו במתכונת משולבת של מפגשים פרונטלים במכוני כושר בחיפה לצד מפגשי זום שיאפשרו לכם ללמוד מכל מקום בארץ. בנוסף, יש לכם את ההזדמנות ללמוד פילאטיס מכשירים ממיטב המומחים והמנחים שילמדו אתכם את כל מה שצריך לדעת כדי להעביר שיעור פילאטיס מכשירים בצורה נכונה ובטוחה שתעזור לכם וגם למתאמנים העתידיים שלכם – וגם לשמור עליהם.

על מנת להתקבל לקורס פילאטיס מכשירים בחיפה, עליכם לעבור ראיון אישי עם אחד ממנחי הקורס ולהיות מעל גיל 17.

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים חיפה

על מכללת Sports4All

מכללתל Sports4All הוקמה על מנת להכשיר את הדור הבא של מאמני ומדריכי הכושר בישראל. המכללה הוקמה ע"י גילי שדמות ואילן רוזנברג, ומונה כיום כעשרה מדריכים שמעבירים עשרות קורסים מגוונים להדרכת כושר וספורט.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם