fbpx

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים מודיעין

למה כדאי ללמוד הדרכת פילאטיס?

אימוני פילאטיס מכשירים נחשבים לאהודים במיוחד בקרב האוכלוסייה, הייחוד במכשירי הפילאטיס היא שהעבודה על הגוף מתבצעת כאשר הגוף מקבל את התמיכה המקסימלית בעודו פועל כנגד התנגדות קפיצים או אביזרי עזר, כך סוג האימון יכול להתאים לכלל האוכלוסיה, בדגש על אוכלוסיות מיוחדות והגיל השלישי.
במכללת Sports4all פתחנו מספר קורסים להכשרת מדריכי פילאטיס, ביניהם תוכלו למצוא: קורס מדריכי פילאטיס מכשירים במודיעין, קורס מדריכי פילאטיס בחולון, קורס מדריכי פילאטיס בזכרון יעקב ועוד.

פילאטיס מכשירים במודיעין

"מודיעין", או בשמה המלא – מודיעין מכבים רעות, היא עיר הממוקמת באזור מרכז מזרח הארץ, בין ירושלים לתל אביב.
לפי הנתונים (נכון ל-2023), מתגוררים כיום באזור זה כ-100,485 תושבים, בעוד האוכלוסייה גדלה בקצב של כ-2.5% בשנה – משמעות הדבר שקיים קהל רב ופוטנציאלי באזור זה שישמח להצטרף לאימוני פילאטיס מכשירים.
כיום, יש בין 10 ל-15 מכוני פילאטיס עובדים באזור זה, היכולים לשמש כקרקע מצוינת לעבודה בתחילת הדרך כמדריכי פילאטיס מכשירים.

קורס היברידי במכללת Sports4all

בשלוחה שלנו במודיעין אנו מקיימים קורסים להכשרות פילאטיס, ביניהם: קורס מדריכי פילאטיס מכשירים, קורס מדריכי פילאטיס מזרן, קורס מדריכי פילאטיס משולב וקורס מדריכי פילאטיס שיקומי.
צורת הלימוד במכללה מתבססת על שיטת הלימוד ההיברידית, וזאת על מנת להתאים את אפשרות הלמידה לכולם – גם אלו העוסקים במשרה מלאה או מחויבויות אחרות.
את מרבית התכנים התיאורטיים תלמדו במתכונת שיעורי זום ב"לייב" (כאשר השיעורים יוקלטו וישלחו לתלמידים), ואת החלק המעשי והפרקטיקה תבצעו בסטודיו לפילאטיס מכשירים בשלוחת המכללה במודיעין.

לסיכום, אם אתם מתגוררים באזור מודיעין-מכבים-רעות, ומעוניינים לקפוץ לעבר השלב הבא בעולמות הדרכת הפילאטיס, להרחיב את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם וליהנות מסביבה מתפתחת בתחום – קורס מדריכי פילאטיס מכשירים במודיעין יקנה לכם את כל הכלים המקצועים אותם תצטרכו על מנת לצאת לדרך עצמאית משלכם.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם