fbpx

קורס מדריכי פילאטיס משולב

ישנם יתרונות רבים ללימודי קורס מדריכי פילאטיס משולב – מדובר בשיטה אשר משלבת גם את שיטת אימון המזרן וגם את שיטת אימון המכשירים בפילאטיס, כך שלמעשה, נהנים מכל העולמות שיש לשיטת האימון הפופולרית להציע. בנוסף, קורס מדריכי פילאטיס משולב, יכול לפתוח עבורנו יותר יותר דלתות להשתלבות בתעסוקה, ולאפשר לנו להגיע ליותר מתאמנים. אבל דווקא בגלל שמדובר בשיטה משולבת, חשוב גם לדעת איפה ללמוד ואיפה תקבלו את הקורס המקיף והמקצועי ביותר אשר יסמיך אתכם למדריכי פילאטיס משולב מכשירים ומזרן. חשוב גם להבין שלא כל מאמן כושר יכול לאמן מתאמנים בפילאטיס, ונדרשת הכשרה מתאימה בתחום על מנת להתחיל ולאמן אנשים אחרים.

קורס מדריכי פילאטיס משולב – מידע כללי

בקורס מדריכי פילאטיס משולב, אתם למעשה לומדים את כל מה שצריך לדעת על מנת להתחיל ולאמן מתאמנים פוטנציאליים. הקורסים המשולבים לרוב אורכים זמן רב יותר (שכן הם מכסים חומר רב יותר), אבל ההשקעה משתלמת שכן, בסוף קורס פילאטיס אונליין תהפכו למדריכי פליאטיס משולב מקצועיים ומוסמכים.

קורס מדריכי פילאטיס משולב

קורס פילאטיס משולב – תוכנית הלימודים

כפי שכבר אמרנו, קורס מדריכי פילאטיס משולב לרוב הינו קורס ארוך יותר, שכן הוא כולל בתוכו למעשה שני סוגי התמתחויות – פילאטיס מזרן ופילאטיס משולב. בקורס מדריכי פילאטיס מומלץ, תלמדו אנטומיה, פיזיולוגיה, קיזניולוגיה, וכמובן יהיו לכם גם מפגשים מעשיים בהם תלמדו תרגילים שונים בפילאטיס מזרן ופילאטיס מכשירים. על מנת להתקבל לקורס, עליכם להיות מעל גיל 17 ומעלה ולעבור ראיון אישי עם אחד ממנחי הקורס.

על Sports4All

מכללת Sports4All, הינה אחת המכללות המובילות בארץ בתחום הכשרת מאמנים ומדריכי כושר. המכללה, פעולת במתכונת משולבת של שיעורי זום לצד שיעורים מעשיים שמתקיימים במכוני כושר בכל רחבי הארץ. Sports4All הוקמה ע"י גילי שדמות ואילן רוזנברג.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם