fbpx

קורס מדריכי פילאטיס עלות

עלות קורס מדריכי פילאטיס מכשירים תלויה בהיקף הקורס ובאיכות שלו, אבל לא רק. במקרה של פילאטיס, המחיר נקבע גם בהתאם לסוג הפילאטיס שאתם בוחרים ללמוד. יש קורס מדריכי פילאטיס מזרן, קורס מדריכי פילאטיס מכשירים ובנוסף, קיים גם קורס מדריכי פילאטיס משולב שמאחד בין שני הסוגים האלו. בהתאם לסוג הקורס שהחלטתם להצטרף אליו, נקבע גם המחיר.

מה זה פילאטיס?

פילאטיס היא סוג של פעילות גופנית שמורכבת מתרגילים ותנועות שונים. בניגוד לאפשרויות אחרות של פעילות גופנית, פילאטיס לא נועדה לשרוף קלוריות או כדי לפתח שרירים. פילאטיס משמשת לשיפור היציבה והתפקוד של הגוף, לחיזוק שרירי הליבה ושדרוג היציבה.

בפילאטיס מזרן, כשמו כן הוא, מתרגלים את התנועות והתנוחות על מזרן. מצד שני, בפילאטיס מכשירים נעזרים במכשירי כושר מיוחדים בשביל לתרגל פילאטיס. סוג הפילאטיס שמתאים לכם תלוי בהעדפה האישית שלכם, הרי חשוב שיהיה לכם כיף בזמן שאתם מתרגלים פילאטיס, ובמיוחד כשאתם מלמדים אחרים איך לתרגל פילאטיס בצורה נכונה.

קורס מדריכי פילאטיס עלות
מהי עלות קורס מדריכי פילאטיס?

המחיר של קורס מדריכי פילאטיס מכשירים אצלנו הוגן ביותר – שימו לב שאצלנו תלמדו מהמורות והמורים הטובים בישראל. כך הדבר גם לגבי מחיר קורס פילאטיס משולב.

במה עובדים אחרי סיום הקורס?

מכללת Sports4all מזמינה אתכם לרכוש ידע מעשי ועיוני בעולם הפילאטיס, לקבל הכשרה מתאימה ולהתחיל בדרך מקצועית חדשה. בזכות הפופולריות של אימוני פילאטיס, לא יהיה לכם קשה למצוא עבודה אחרי שתסיימו את הקורס. אתם יכולים לעבוד בסטודיו לפילאטיס, או בחדרי כושר שיש להם חוג פילאטיס. במידה ומעניין אתכם להתמקד בקבוצת אוכלוסיה מסוימת (לדוגמה נשים בהריון, אוכלוסיה מבוגרת וכדומה) אתם יכולים לבדוק מראש איזה סטודיו מציע שיעורים מיוחדים שמותאמים לאנשים אלו.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם