fbpx

קורס מדריכי פילאטיס ערב

זו יכולה להיות נקודת הפתיחה לקרייקה החדשה שלכם, אבל אילוצים כמו הורות, עבודה במשרה מלאה, נסיעות עבודה לחו"ל ועוד – יכולים להוות כמחסום לצעד החשוב הזה.
אתם חיים ונושמים פילאטיס? או שאתם חסרי ניסיון אך עם הרבה זיקה לשינוי קריירה מלאה בסיפוק?
במכללת Sports4all תוכלו למצוא מספר מסלולים ושיטות לימוד שיוכלו לשבור את המחסום!
בכתבה הבאה נפרט לכם על האופציות העומדות לרשותכם, כמו: קורס מדריכי פילאטיס מזרן ערב, לימודים היברידיים, קורס אונליין ועוד.

קורס מדריכי פילאטיס ערב

אופציה מעולה להורים שביניכם, או לאלו שעובדים בעבודה במשרה מלאה.
קורס פילאטיס מכשירים זה מתקיים פעם בשבוע בשעות הערב, ונפרש על פני כ-16 שבועות (4 חודשים בסך הכל).
במהלכו תוכלו לרכוש את כל הכלים הדרושים לכם על מנת להיות מדריכ/ת פילאטיס מזרן מוביל/ה בתחום.
במילים אחרות – לאחר 4 חודשים תוכלו לשלב את הדרכת הפילאטיס בחייכם.

קורס מדריכי פילאטיס ערב
קורס פילאטיס מזרן היברידי

אנו במכללת Sports4all החלטנו לאמץ את היתרונות שעלו בתקופת הקורונה, ביניהם האפשרות ללמוד בכל מקום ובכל זמן – ובכך לאפשר לאנשים רבים יותר להיחשף לתחום ההדרכה והפילאטיס.
תכנית לימודי מדריכת פילאטיס שלנו מתוכננות כך שהחלקים התיאורטיים בקורס מועברים באמצעות שיעורי זום בזמן אמת המחולקים לקבוצות קטנות, והחלקים הפרקטיים יחד עם ההתנסויות המקצועיות מועברים באופן פרונטלי בכל אחד מהסניפים שלנו הפרושים ברחבי הארץ.

האם ניתן להדריך פילאטיס מזרן בשעות הערב?

בהחלט, הייחוד בעבודה זו הוא בשעות העבודה הנוחות והבלתי תלויות שלה – השעות השכיחות ביותר להעברת שיעורי פילאטיס מזרן הן או בשעות הבוקר המוקדמות (6:00-9:00 – לפני הנסיעה למשרד) או בסוף היום (17:00-22:00 – השעות בהן מרבית האנשים מסיימים לעבוד), מה שמאפשר להורים או אנשים העובדים במשרה מלאה לשלב ביתר הצלחה את הדרכת הפילאטיס מזרן כעבודה צדדית מבלי שזו תפריע לשגרת היומיום.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם