fbpx

קורס מדריכי פילאטיס קצר

מרבית ההכשרות המקצועיות בתחום הדרכת הספורט נמשכות כ-10 עד 12 חודשים…
מדובר בפרק זמן לא מבוטל – שלא תמיד יש לנו את הזמן להתחייב אליו.
בדיוק לשם כך יצרנו עבורכם במכללת Sports4all קורס מדריכי פילאטיס מזרן קצר ומשולב, בסיומו תקבלו את שתי ההכשרות המבוקשות ביותר בתחום – מדריכ/ת פילאטיס מזרן ומדריכ/ת פילאטיס מכשירים!
כל המידע על הקורס המבוקש בכתבה שלפניכם:

מה הכוונה ב"קורס מדריכי פילאטיס קצר ומשולב"?

הכוונה היא לקורס אחד שמכיל בתוכו שתי הכשרות שונות, אשר בדרך כלל מאלצות אותנו לסיים בהצלחה את הקורס הראשון ורק לאחר מכן להירשם לקורס השני.
במהלך 15 שבועות בלבד תקבלו את כל הכלים המקצועיים, התיאורטיים והפרקטיים על מנת להיות מדריכ/ת פילאטיס מזרן ומכשירים ולצאת לדרככם החדשה.

כמה זמן נמשכת ההכשרה של "קורס מדריכי פילאטיס מזרן" לא משולב?

ההכשרה של מדריכ/ת פילאטיס מזרן אורכת כ-16 שבועות, כאשר בסיומם (בהתחשב וסיימתם את כל מחויבויות הקורס בהצלחה) תקבלו את תעודת ההסמכה.

קורס מדריכי פילאטיס קצר
מה מקנה לי תעודת ההסמכה של "מדריכ/ת פילאטיס מזרן?

התעודה מאפשרת לבוגר/ת הקורס לעסוק בהדרכת פילאטיס מזרן ואביזרים נלווים – כמדריכ/ה פרטי/ת, בסטודיו או במכוני הכושר השונים.

כמה זמן נמשכת ההכשרה של "קורס מדריכי פילאטיס מכשירים" לא משולב?

ההכשרה של מדריכ/ת פילאטיס מכשירים אורכת בדרך כלל כ-3 חודשים, בסיומם עושים סטאז' הכולל 30 שעות עבודה, ולאחר מכן מקבלים תעודת הסמכה של "מדריכ/ת פילאטיס מכשירים" מקצועי.

מה מקנה לי תעודת ההסמכה של "מדריכ/ת פילאטיס מכשירים"?

התעודה מאפשרת לבוגרי קורס פילאטיס מכשירים לעסוק בהדרכת פילאטיס מכשירים, ליצור מערכי אימון הכוללים את מכשירי הפילאטיס השונים, לסייע בשיקום פציעות ופתולוגיות שונות – כמדריכ/ה פרטי/ת, בסטודיו או במכוני הכושר השונים.

כמה זמן אורך הקורס המשולב אשר בסופו אקבל את שתי ההכשרות?

קורס מדריכי פילאטיס בתל אביב המשולב אורך כ-15 שבועות בלבד, אשר בסיומם הבוגרים שעמדו בכל מחויבויות הקורס יקבלו את שתי תעודות ההסמכה.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם