fbpx

קורס מדריכי פילאטיס ראשון לציון

פילאטיס, הינה שיטת אימון פופולרית במיוחד, שפותחה בשנות ה – 20 של המאה ה – 20, ע"י ג'וזף פילאטיס. בשיטה, עובדים דרך תרגילים עדינים על שיפור הגמישות, היציבות והכוח. מדובר בשיטה שאינה אינטסטיבית, ולכן היא מתאימה לכל אחד, בגיל גיל ובכל מצב גופני. הפופולריות של השיטה, גרמה גם ללא מעט אנשים, לרצות ולהפוך למדריכי פילאטיס מקצועיים. ולכן, אם אתם מחפשים קורס מדריכי פילאטיס בראשון לציון – יש לנו עבורכם בשורה, עם קורסי הדרכות הפילאטיס בשלושה מסלולים שונים של מכללת Sports4All.

 

דרישות קבלה לקורס מדריכי פילאטיס בראשון לציון

דרישות הקבלה לקורס מדריכי פילאטיס למבוגרים בראשון לציון משתנות ממוסד למוסד, אבל לרוב, ובמכללת Sports4All, דרישות הקבלה הינן – מעבר של ראיון אישי עם אחד ממנחי הקורס, ועליכם להיות מגיל 17 ומעלה.

קורס מדריכי פילאטיס ראשון לציון

תוכנית הלימודים – קורס מדריכי פילאטיס

תוכנית הלימודים משתנה בהתאם למסלול אותו בחרתם ללמוד. בלימודי קורס פילאטיס אונליין ישנם שלושה מסלולים מרכזיים – מסלול פילאטיס מזרן, מסלול פילאטיס מכשירים ומסלול פילאטיס משולב. כך או כך, בכלל הקורסים תלמדו אנטומיה, פיזיולוגיה, קינזיולוגיה ותקבלו רפרטואר תרגילים מעשיים לעבודה. בנוסף, לומדים את הבסיס והיסודות של השיטה, לצד הוראת פילאטיס. ובקורס מדריכי פיאלטיס בראשון לציון של מכללת Sports4All, תקבלו שילוב של לימודים פרונטליים אשר יתקיימו במכוני כושר ברחבי הארץ (כך תוכלו ללמוד קרוב לבית) עם לימודים תיאורטיים באונליין בזום.

 

על מכללת Sports4All

המכללה הוקמה ע"י גילי שדמות ואילן רוזנברג. השניים, הינם רוכבי סוסים מקצועיים ופעילים, אשר משתתפים בתחרויות בארץ ובעולם. המכללה הוקמה במטרה להכשיר מאמני ומדריכי כושר בכל ברחבי הארץ, וכיום מציעה המכללה עשרות קורסים שונים ומגוונים. במכללה, מועסקים כעשרה מדריכים מומחים בתחומם, עם גישה חדשה לתחום הכושר הגופני והספורט.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם