fbpx

קורס מדריכי פילאטיס תל אביב

המדריך לבחירת קורס מדריכי פילאטיס בתל אביב

אפשר להגיד שתל אביב היא אחת מערי הפילאטיס הבולטות בארץ, בכל רחוב שני יש לו סטודיו לפילאטיס שעובד בתפוקה מלאה. למרות זאת, מדובר בתחום "פרוץ" אשר לא נמצא תחת הפיקוח הקפדני של חוק הספורט, ולכן אם ברצונכם ללכת וללמוד קורס מדריכי פילאטיס מזרן במקום מוסדר, ידוע ובעל רמת מקצועיות מקסימלית – הכנו עבורכם מדריך מקוצר בעל 4 שלבים שיעזור לכם לבחור בצורה הטובה ביותר:

4 השלבים לבחירת קורס מומלץ למדריכי פילאטיס בתל אביב:

השלב הראשון – תכנים המקנים את האישור לעסוק בהדרכת ספורט

קורס מדריכי ספורט אשר עומד בדרישות חוק הספורט צריך להכיל את התכנים הבאים: אנטומיה, פיזיולוגיה של המאמץ, תזונה, קורס עזרה ראשונה וחלק שיווקי.

קורס מדריכי פילאטיס תל אביב

השלב השני – סילבוס הקורס

קורס מדריכי פילאטיס מומלץ בתל אביב חייב לכלול את התכנים הבאים: היכרות עם רפרטואר תרגילים רחב, בנק תרגילים ברמות קושי שונות, בניית מערכי אימון ועבודה עם אוכלוסיות מיוחדות. בנוסף חובה להתנסות בהעברת אימון שלם ובביצוע סטאז'.

בנוסף

יש לוודא שהקורס כולל גם לימודי עזרה ראשונה, לימודי מדעים ותעודת הסמכה.

השלב השלישי – סגל המנחים / מרצים

מכיוון שתכני קורס מדריכי פילאטיס מכשירים פחות או יותר זהים במוסדות הלימוד השונים, אחד הדברים שיכולים להבדיל אתכם משאר מדריכי הפילאטיס המוסמכים בשוק – הם ללא ספק סגל מרצי/ות הקורס שתבחרו. בדקו מי הוא סגל ההוראה ומה הרקע המקצועי של כל מרצה.
שלב חמישי – בחרו במוסד מוכר בעל רזומה מקצועי חשוב מאוד! לבחור במכללה מוכרת, המחזיקה במספר לא מבוטל של בוגרים ובוגרות העוסקים בתחום.

המלצה חמה לקורס מדריכי פילאטיס בתל אביב

אם אתם מרגישים אבודים בחיפוש, אנו יכולים להמליץ לכם על מכללת Sports4all, המכללה הכשירה עשרות מדריכי פילאטיס שעובדים כיום במקומות רבים ברחבי הארץ.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם