fbpx

קורס מורים לפילאטיס מכשירים

קורס מורי לפילאטיס מכשירים נחשב למסלול לימודים מקצועי המכשיר את המדריכ/ה להעביר מערכי אימון על מכשירי הפילאטיס השונים בקבוצות ויחידים.
הקורס כולל תוכנית לימודים מקיפה, לימודים תיאורטיים, התנסויות מעשיות והיכרות מעמיקה עם טכניקות הדרכה על מכשירי הפילאטיס השונים.

מה כלול בקורס מורים לפילאטיס מכשירים?

הקורס כולל:
*לימוד שעות אקדמיות בנושאים: אנטומיה, פיזיולוגיה, ביומכניקה וקניזיולוגיה.
*לימודים תיאורטיים בנושא מיומנויות הדרכה, בניית מערכי אימון לפי דרגות קושי שונות, עבודה עם אוכלוסיות מיוחדות והיכרות עם מכשירי הפילאטיס (רפורמר, קאדילק, כיסא ועוד).
*התנסויות פרקטיות בהעברת מערכי אימון ליחידים וקבוצות, טכניקות שונות, היכרות עם רפרטואר תרגילים בדרגות קושי שונות, אימונים לאוכלוסיות מיוחדות (נשים בהריון, הגיל השלישי, פציעות ופתולוגיות).
*צפייה בשיעורי פילאטיס מכשירים

קורס מורים לפילאטיס מכשירים
אילו יתרונות יש לקורס פילאטיס מכשירים?

הקורס מכוון למדריכי פילאטיס מזרן אשר רוצים להרחיב את הידע המקצועי, קהל היעד ואפשרויות האימון.
קורס מורים לפילאטיס מכשירים יאפשר לכם להעביר אימוני פילאטיס מכשירים ליחידים וקבוצות, לעזור בשיקום פציעות, לעבוד עם פתולוגיות שונות.
בנוסף, היתרון המשמעותי ביותר של אימון פילאטיס מכשירים טמון בעובדה שמכשירי הפילאטיס מספקים תמיכה מלאה לגוף המתאמנ/ת, עובדה זו מאפשרת לאנשים בכל הגילים להתאמן בפילאטיס מכשירים, לעבוד בדרגות קושי שונות וכל זאת ללא סיכון לפציעות גוף בשל עומס יתר או עבודה בטכניקה לא נכונה.
באימון מסוג זה ניתן לעבוד בטווחי תנועה מלאים במפרקים, ותודות לכך ניתן לחזק ולהגמיש את השריר בו-זמנית.

כמה זמן נמשך קורס מורים לפילאטיס מכשירים במכללת Sports4all?

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים במרכז נמשך כ-12 שבועות, הכוללים יום לימודים אחד בשבוע האורך בסביבות 5 שעות.
קורס זה נחשב לאחד מקורסי הדגל של המכללה ומבין הבולטים והמקיפים בארץ, זאת תודות לתוכנית הלימודים המעמיקה, צוות המרצים המקצועי והליווי האישי במהלך ובסיום הקורס.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם