fbpx

קורס מורי יוגה אשטנגה

קורס מורים ליוגה אשטנגה הוא הזדמנות לרכוש הבנה מעמיקה בעולם היוגה. הקורס מועבר על ידי מורי יוגה מנוסים ועוסק בנושאים מגוונים שמרכיבים תרגולי יוגה, כולל מדיטציה, אסאנה, פראניאמה, פילוסופיה, תרפיה, אתיקה אישית ועוד.

מה לומדים בקורס מורי יוגה אשטנגה

בקורס לומדים הכל מהכל, גם בפן העיוני וגם בפן המעשי. מתחילים מללמוד על ההסטוריה של יוגה אשטנגה, על האופן בו התחילה בהודו ואיך התפתחה מאז באמצעות דמויות גורו שונות מהודו וממדינות נוספות ברחבי העולם. לאחר מכן, לומדים על נושאים עיוניים נוספים הנוגעים לפיזיולוגיה של גוף האדם ואיך תרגול יוגה יכול להשפיע עליו.

בפן המעשי, לומדים איך ליישם טכניקות נכונות ביוגה, אילו תנוחות מיועדות לאילו מצבים, מהי המכניקה הנכונה של כל תנועה וכדומה. כמו כן, כחלק מהקורס מתרגלים הדרכת יוגה, ולהתאמן בהכנת מערכי שיעור ביוגה אשטנגה.

קורס מורי יוגה אשטנגה
למי מתאים קורס מורי יוגה אשטנגה?

אם אתם מתרגלים יוגה כבר תקופה ממושכת ומרגישים שאתם רוצים לקחת את האהבה שלכם לתחום שלב אחד קדימה, יכול להיות שקורס מורי יוגה אשטנגה יתאים לכם מאוד. קורס מדריכי יוגה בצפון מיועד למי שמתרגל יוגה באופן קבוע ורצוף, תחת השגחה של מורה יוגה מוסמך.

שימו לב, אם אתם נהנים מתרגול יוגה בבית עם סרטוני הדרכה מהאינטרנט, זה לא יהיה מספיק כדי לתת לכם את הרקע המקצועי הנדרש בשביל להתקבל לקורס. מכיוון שהקורס נועד להעמיק את הידע ולהקנות מיומנויות הדרכה, ולא ללמד את כל התורה של עולם היוגה מאפס, צריך להגיע עם ידיעה מוקדמת של התחום מגורם מקצועי ומוסמך.

במכללת Sports4all מתקיים קורס מורי יוגה מעמיק שמסמיך את מי שרוצה ללמוד יוגה בצורה מקצועית ומסודרת. אחרי סיום הלימודים, תהיה לכם אפשרות לפתוח סטודיו ולקבל בו תלמידים, או למצוא עבודה בחדרי כושר.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם