fbpx

קורס פילאטיס מחיר

קורס מדריכי פילאטיס מזרן מקנה הסמכה בלעדית להדריך מתאמנים בשיטת הפילאטיס המוכרת, לעזור בשיקום פצועים וספורטאים, לשפר יציבה ותנועתיות, ובנוסף להקנות הרגלי חיים נכונים לכלל האנשים. אז מה הן הדרישות לקורס? למי הוא מתאים? ומהו מחיר קורס פילאטיס? כל זה במאמר שלפניכם:

למי מתאים קורס מדריכי פילאטיס מזרן?

הקורס מיועד למספר לכלל האנשים (מגיל 17 ומעלה), ומתחלק ל-3 קהלי יעד ספציפיים:

  • מתאמנים בשיטת הפילאטיס אשר מעוניינים להרחיב את הידע המקצועי שלהם, ולפתוח לעצמם דלת לעולם ההדרכה והעברת השיטה הלאה.
  • אנשים המעוניינים לבצע הסבה מקצועית – אם הם מתאמנים בשיטת הפילאטיס כתחביב, או אם מעולם לא התנסו בה בעבר ומעוניינים בשינוי משמעותי בחיים, ובעבודה שתעניק להם סיפוק רב ודינאמיות.
  • מדריכי כושר המעוניינים להרחיב את הארסנל המקצועי שלהם, לאפשר לעצמם לטפל בפציעות ביעילות רבה יותר ולתרום רבות בשיקום, ובנוסף, להרחיב את הידע המקצועי וקהלי היעד שלהם.

מה הם תנאי הקבלה לקורס?

במכללת Sports4all המוכרת מאוד בתחום הכשרת מדריכים בעולמות הספורט, יש צורך לעבור ראיון אישי עם מנחת הקורס על מנת לאשר את ההתאמה לקורס פילאטיס אונליין.

קורס פילאטיס מחיר
מה הן דרישות הקורס?

חובת נוכחות בשיעורים, 30 שעות סטאז' (עליהן יפרטו בשיחת הפתיחה בקורס) ועמידה בהתחייבויות המעשיות בקורס.

כמה זמן אורך הקורס?

הקורס נמשך כ-16 שבועות, ומתאים במיוחד עבור אנשים בעלי שגרת חיים עמוסה – עבודה במשרה מלאה, הורות ועוד… זאת תודות לכך שהלימודים התיאורטיים מתבצעים באופן היברידי ב-7 מפגשי זום קבועים, והמפגשים המעשיים מתבצעים באופן פרונטלי (כ-16 מפגשים), כאשר יש מספר שלוחות הפרושות ברחבי הארץ לנוחיות הסטודנטים.

מהו מחיר קורס מדריכי פילאטיס?

עלות קורס מדריכי פילאטיס היא כ-6,500 ₪, המקנים תעודת הכשרה למדריכי פילאטיס מזרן. הקורס מתבצע על ידי צוות מקצועי בעל רקע עשיר בעולמות הפילאטיס, ההדרכה והפיזיותרפיה – ובפרט על הדרכת אוכלוסיות מיוחדות, פציעות ספורטאים, נשים בהיריון והגיל השלישי.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם