fbpx

קורס פילאטיס מכשירים בתל אביב

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים בתל אביב והמרכז

אימוני הפילאטיס מכשירים תפסו תאוצה רבה במהלך השנים האחרונות והביאו לכך שרבים מעוניינים ללמוד את התחום – החל מתחושת שליחות ועד הרחבת הידע האישי והמקצועי. כיום ניתן ללמוד הדרכת פילאטיס מכשירים בתל אביב והמרכז ביתר קלות, תוך כדי שילוב שגרה מלאה – וזאת תודות לאפשרות שילוב של לימודים היברידיים ומעשיים במגוון שלוחות ברחבי הארץ.

על השיטה – פילאטיס מכשירים

פילאטיס מכשירים היא שיטה המשלבת תרגול שמטרתו לשפר את תפקוד הגוף ויציבותו. השיטה מתאימה מאוד לשיקום ספורטאים, רקדנים… היא פועלת תוך כדי שימוש במספר מכשירים המדייקים את תנועת המתאמנ/ת ומאפשרים להם לבצע את התרגיל בטווח תנועה מלא מבלי לסכן את בריאותם, אלא להיפך.

קורס פילאטיס מכשירים בתל אביב
למי מיועד קורס מדריכי פילאטיס מכשירים?

הקורס מיועד עבור מדריכים מוסמכים של קורס מדריכי פילאטיס מזרן המחזיקים בתעודת לימודים ממוסד מוכר, בנוסף רצוי להיות בעלי רקע כמתאמנים אשר לקחו חלק בשיעורי פילאטיס מכשירים.

כיצד תחום פילאטיס המכשירים יעזור לי לייחד את עצמי בתור מאמנ/ת פילאטיס מזרן?

מדובר בתחום שהפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות, לנשים וגברים כאחד. אנשים רבים מעוניינים לשמור על שגרת אימונים מאתגרת ומחטבת אך לא קשה ומאתגרת מדי – אימון פילאטיס מכשירים מושלם עבור מטרות אלה, בנוסף פילאטיס מכשירים נחשב לספורט שיקומי אשר עושה פלאים בכל הנוגע למהירות השיקום ויעילותו בקרב ספורטאים שנפצעו. הרחבת הידע המקצועי שלכם בתור מאמני פילאטיס מזרן (הכשרה אשר פתוחה לכולם) תאפשר לכם להגדיל את קהל המתאמנים שלכם, לעזור למטופלים להשתקם ולהחזירם למסלול – הרי אין סיפוק גדול מזה.

היכן ניתן ללמוד את קורס הפילאטיס מכשירים?

אחת המכללות המזוהות עם הכשרות בתחום הספורט, ומקצועות הפילאטיס בפרט היא מכללת Sports4all, היא בעלת וותק רב ומוניטין במתן הסמכות מקצועיות בהדרכת פילאטיס מכשירים לכל הקהלים ובגילאים השונים.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם