fbpx

שכר מדריך פילאטיס מכשירים

הדרכת פילאטיס מכשירים הפכה למקצוע מבוקש במהלך השנים האחרונות, זאת משום שרמת המודעות לשיטה וליתרונותיה (הגופניים והנפשיים) הלכה והתפשטה בקרב כלל האוכלוסייה בארץ.
מדובר בתחום הנמנה מבין הדרכות הספורט השונות, אך בניגוד לתחומי ספורט כאלה ואחרים – הפילאטיס ידוע ביכולתו להתאים למגוון רחב של אנשים, החל מנשים, גברים, נוער ואף אוכלוסיות מיוחדות כמו הגיל השלישי, נשים בהריון ופתולוגיות שונות.
במאמר הבא נעסוק במאפיינים שעל פיהם נקבע שכר מדריך פילאטיס מכשירים ונברר כמה מרוויח מדריך פילאטיס.

כיצד נקבע שכר מדריך פילאטיס מכשירים?

שנות ניסיון

כמו במקצועות רבים, גם בתחום פילאטיס מכשירים שכרו של המדריך תואם את שנות הניסיון שלו, ככל שרמת המקצועיות גבוהה יותר, והרזומה עשיר יותר – כך המדריך יוכל לקבוע את שכרו בהתאם.

שכר מדריך פילאטיס מכשירים

תחומי ידע

תחום הפילאטיס מכשירים חובק בתחומו מספר תתי-תחומים, כמו פילאטיס שיקומי, פילאטיס לגיל השלישי, פילאטיס עבור פציעות ספורטאים ועוד.
ככל שהמדריך יהיה בעל ידע מקצועי רחב יותר ומעמיק, כך אופציות ההעסקה שלו יהיו רבות ומשתלמות יותר.

ביקוש ותחרות

בערים או יישובים בהם יהיה מבחר רחב של סטודיואים לפילאטיס, סביר להניח שהדבר עלול להוריד את שכרו של המדריך – אך זה תלוי כמובן ברמת הביקוש.

עצמאיים או שכירים

ברוב המקרים, מדריכי פילאטיס מכשירים שיבחרו לצאת לדרך עצמאית, יוכלו להרוויח שכר גבוהה יותר, וזאת תודות לעובדה שהתשלום לא עובר ידיים נוספות.
תחילת הדרך עלולה לדרוש זמן וסבלנות, אך מדובר במקצוע שניתן להגיע בזכותו לסכומים נכבדים מדי חודש.

כמה מרוויח בממוצע מדריך פילאטיס מכשירים בתחילת דרכו?

על פי הנתונים, מדריכי פילאטיס מכשירים (שכירים) משתכרים בכ-70 עד 100 ₪ לשעת אימון.
על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, אות מדריכים עושים בממוצע כ-10,000 ₪ בחודש.

לסיכום, אנו במכללת Sports4all מכשירים מדי שנה מאות מדריכים ומדריכות המשתלבים בהדרכת פילאטיס מכשירים ברחבי הארץ, ונהנים משכר ועבודה מתגמלים במיוחד.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם