fbpx

שכר מדריכי סטודיו

בין מדריכי הסטודיואים השונים, ניתן למצוא בראש ובראשונה מדריכי פילאטיס בכל הסוגים – מדריכי פילאטיס מזרן, מדריכי פילאטיס מכשירים ומדריכי פילאטיס משולב (מזרן+ מכשירים). ואם אתם מעוניינים להפוך להיות מדריכי סטודיו ומדריכי פילאטיס בפרט, אתם בטח שואלים את עצמכם לא רק איך אפשר לעשות זאת, אלא גם מהו השכר של מדריך פילאטיס. ובכן, בדיוק בשביל הכנו עבורכם את המדריך המלא לקורס הדרכת פילאטיס, לרבות שכר מדריך פילאטיס. לא משנה אם מחליטים ללמוד פילאטיס מזרן, פילאטיס מכשירים או פילאטיס משולב – במדריך הבא תמצאו את כל מה שצריך לדעת על הדרכת פילאטיס בסטודיו.

שכר מדריכי סטודיו

שכר מדריך פילאטיס

ישנם כמה גורמים אשר משפיעים על השכר של מדריך פילאטיס. בין אם מדובר בשנות הניסיון של המדריך (מדריכים בעלי ניסיון נוטים להרוויח יותר ממדריכים בתחילת דרכם), סוג ההדרכה (האם מדובר בפילאטיס מזרן? מכשירים? או אולי בכלל מדובר בהדרכת פילאטיס משולבת?) מיקום (האם מדובר בסטודיו או מכון כושר?), וכמובן ההכשרה אותה עבר המדריך, שכן ישנן עשרות מוסדות שמציעים לימודי הדרכת פילאטיס, אבל לא בכולם מקבלים קורסים מקיפים שמעבירים את כל הידע הנדרש על מנת להדריך. כך או כך, שכר מדריכי הפילאטיס נע בין 70 שקלים עד 100 שקלים עבור מדריך עם מעט ניסיון, וכ – 120 עד 150 שקלים עבור מדריך עם ניסיון והכשרה מתאימה.

איפה כדאי ללמוד הדרכת פילאטיס?

הדרכת פילאטיס, כדאי ללמוד במכללות המובילות בארץ בתחום, כמו מכללת Sports4All .Sport4All הינה מכללה להכשרת מדריכי פילאטיס, מאמנים ומדריכי כושר אשר מציעה עשרות קורסים שונים בתחום אימוני הכושר, אשר מועברים על ידי מיטב המנחים והמומחים בארץ. על מנת להתקבל לקורס מדריכי פילאטיס אונליין, עליכם להיות מעל גיל 17, ולעבור ראיון אישי.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם