fbpx

שכר מדריכי פילאטיס מכשירים בישראל

הפילאטיס, הינה אחת משיטות האימון הפופולאריות ביותר בארץ, ובפרט – פילאטיס מכשירים. מאות אנשים נחשפים מידי שנה לשיטת האימון הזו, אשר תורמת לשיפור היציבה, הגמישות והכוח. לכן, זה לא מפתיע שלא מעט אנשים שהתאמנו בפילאטיס מכשירים, בוחרים גם ללכת ולהפוך למדריכי פילאטיס מכשירים. אבל לפני שאתם בוחרים לעשות הסבת מקצוע, חשוב להבין מה השכר של מדריכי פילאטיס מכשירים, איפה הכי משתלם ללמוד הדרכת פילאטיס מכשירים וכמובן – האם אתם מתאימים להדרכת פילאטיס מכשירים. את התשובות לכל השאלות האלו – נסקור במאמר הבא וננסה להבין ביחד, מה צריך לעשות כדי להיות למדריך מקצועי ומוסמך של פילאטיס מכשירים.

שכר מדריכי פילאטיס מכשירים

בואו נתחיל מהשאלה הראשונה – מהו השכר של מדריכי פילאטיס מכשירים? ובכן, השכר הממוצע של מדריכי פילאטיס מכשירים משתנה בהתאם כמה גורמים מרכזיים, ובראשם – רמת ההסמכה, מקום העבודה וכמובן – שנות הניסיון של מדריך הפילאטיס. לרוב, השכר הממוצע יהיה כ – 70 עד 100 שקלים לשעה עבור מדריך מתחיל, בעוד מדריכים פילאטיס מכשירים מנוסים יותר, ירוויחו בין 120 ל – 150 בשעה. במילים אחרות – אפשר להתפרנס, ואפילו להתפרנס בכבוד משכר מדריכי פילאטיס מכשירים.

 שכר מדריכי פילאטיס מכשירים בישראל

מה הם תנאי הקבלה למדריכי פילאטיס מכשירים?

תנאי הקבלה ברוב המוסדות דורשים מהמועמד לקורס מדריכי פילאטיס מכשירים במרכז להיות מעל גיל 17 ומעלה ולעבור ראיון התאמה אישי עם אחד ממנחי הקורס. לרוב לא נדרש ניסיון קודם בתחום, אם כי חשוב להראות זיקה ואהבה לאימוני הספורט והפילאטיס בפרט.

איפה כדאי ללמוד הדרכת פילאטיס מכשירים?

במכללת Sport4All, אנחנו מציעים לכם קורס מקיף ומקצועי אשר יסמיך אתכם למדריכי פילאטיס מקצועיים. המכללה, הוקמה ע"י גילי שדמות ואילן רוזנברג, במטרה להכשיר מאמנים ומדריכים כושר בכל רחבי הארץ. השיעורים בה מתבצעים באופן פרונטלי וגם בזום.

מאמרים נוספים

קורס פילאטיס מכשירים

קורס פילאטיס מכשירים

עבור מי שמעוניין להתחיל ללמוד קורס פילאטיס מכשירים, ישנם לא מעט לבטים וחששות – כמה זה יעלה? איפה כדאי ללמוד? ואיך בוחרים את המוסד המתאים

קרא עוד »

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם